Početkom godine pisali smo o desantu kineskih proizvođača guma na Europu. Kompanije poput ZC Rubber, Sailun Jinyu Group, Shandong Linglong Tire ili Double Star Group šire se na globalno tržište, a njihova prednost je što imaju znatno niže troškove proizvodnje od europskih ili američkih konkurenata – piše Jutarnji.
Prema Automobilwocheu, u Kini proizvodnja gume u prosjeku stoji između 45 i 85 eura dok proizvođači u Europi, Sjevernoj Americi, Japanu i Koreji imaju proizvodne troškove između 100 i 120 eura. I dok se sve više vozača u Europi odlučuje na kupovinu kineskih guma, jedan od najvećih svjetskih proizvođača objavio je upozorenje o ‘skrivenom riziku‘.
Bridgestone je naime, upozorio vozače da dva puta razmisle prije nego što na svoje vozilo postave povoljne gume proizvedene u Kini, uz dodatak da te gume dugoročno mogu biti skuplje.
Emilio Tiberio, tehnički direktor Bridgestonea, rekao je da niska cijena kineskih guma često utječe na sigurnost.
‘Prihvaćamo raspravu o cijeni, ali treba znati da ćete s kupovinom guma proizvedenih u Kini dobiti nižu kvalitetu. Ako pogledamo performanse, očito je da su vozači u problemu kada su u pitanju kritični aspekti poput zaustavljanja.
Kineske gume su privlačnije iz financijske perspektive, ali većina potrošača jednostavno nije svjesna njihove kvalitete‘, kaže Tiberio.
Cijeli članak pročitajte OVDJE.