Dalmare shopping centar, u suradnji s partnerima i stručnjacima, s ponosom sudjeluje u nacionalnoj kampanji ‘Brkati studeni’, čiji je cilj podizanje svijesti o važnosti prevencije i ranog otkrivanja raka prostate i testisa.
Kampanja će završiti posebnim događanjem 23. studenoga u 18 sati na glavnom trgu Dalmare centra, gdje će se održati panel rasprava posvećena ovoj važnoj temi.
Panel rasprava okupit će stručnjake, osobe iz javnog života i poznate ‘brkove’ Šibenika kako bi se na jednostavan i pristupačan način razgovaralo o važnosti redovitih zdravstvenih pregleda.
Gosti panela:
- Marinko Bošnjak, dr. med., spec. urolog – OB Šibenik
- Suzi Vatavuk, dr. med., spec. epidemiologije
- Dijana Dulibić – ravnateljica ZZJZ Šibensko-kninske županije
- Danijel Mileta – dogradonačelnik Šibenika
- Tonči Mijalić – brico
- Domagoj Bašić – sportaš, KK Šibenka
- Krešimir Baica – vatrogasac, JVP Šibenik
- Bruno Bedrica – pjevač, Klapa Solaris
Izbor za ‘NAJ BRK’
Posebnu dimenziju događanju dat će izbor za ‘NAJ BRK’. Tijekom studenoga, muškarci su pozivani putem društvenih mreža i medija da se kandidiraju za ovaj naslov. Brkovi, kao simbol muškosti i ponosa naše županije, od legendarnih brkova Miše Kovača do onih koji ih danas ponosno nose, dodatno će skrenuti pozornost na ovu važnu inicijativu.
Slogan događanja – ‘Jer što je muškarac bez brkova?’ – na zabavan način osvješćuje važnost redovitih pregleda koji mogu spasiti život.
Humanitarni karakter
Kampanja ‘Brkati studeni’ ima i humanitarni karakter. Dalmare shopping centar uplatit će donaciju za urološki odjel Opće bolnice Šibensko-kninske županije. Ovim potezom želimo potaknuti i druge tvrtke da se pridruže ovoj hvalevrijednoj akciji i dodatno podrže kampanju.
Snimka panela bit će dostupna na društvenim mrežama, streaming kanalima i YouTubeu, čime će poruka kampanje dosegnuti još širu publiku.
Pozivamo Vas da nam se pridružite i podržite ovu važnu inicijativu. Vaše sudjelovanje pridonijet će jačanju svijesti o važnosti prevencije, redovitih zdravstvenih pregleda i očuvanju zdravlja.