Na Županijskom sudu u Šibeniku danas je svjedočilo još šest svjedoka u postupku protiv zagrebačkog poduzetnika Tomislava Horvatinčića, koji je optužen da je 16. kolovoza prošle godine kod Primoštena skrivio pomorsku nesreću i smrt dvojice talijanskih nautičara Francesca Salpietra i Marielle Patelli. Pomorski policajac Ante Kulušić koji je na mjesto nesreće stigao odmah nakon zaprimljene dojave, kazao je kako su oštećenja na jedrilici talijanskih nautičara, na koju je Horvatinčić naletio sa svojim gliserom, bila vidljiva s prednje strane, te kako je kantom izbacivao more dok nije stigla pumpa. Željko Prebanda, također policajac koji je došao do Horvatinčićeva glisera, kazao je kako je pitao zagrebačkog poduzetnika ima li ozlijeđenih.Horvatinčić mu je odgovorio da na gliseru nije ozlijeđen nitko, no kako na drugom brodu ima ozlijeđenih.Tijela nije bilo na brodu, prisjetio se Prebanda, već ih je struja odnijela prema Zečevu gdje su i pronađena u moru. Policajac Marko Cigić koji je također svjedočio danas, prisjetio se kako je na krmi jedrilice bilo sve zgaženo i polomljeno, kao ‘da je nešto prošlo kroz brod’, a bio je slomljen i jarbol. Kazao je kako tijela nije bilo na brodu, pa ih je s kolegama otišao potražiti.Tijela su tražili više od sat vremena. Ženu je pronašla Lučka kapetanija, a tijelo muškarca kolege s drugog policijskog broda, posvjedočio je Cigić.Danas je ispitan i pomorski policajac Ivo Bulat koji je kazao kako je Horvatinčić bio u šoku i rekao mu je kako je jedrilica kod otočića Barilca, a nije spominjao kvar na motoru.Najvažnije je bilo svjedočenje koordinatora nadgledanja i kontroliranja pomorskog prometa u Splitu Ivana Pavušića. On je kazao kako je radarski sustav evidentirao položaj i brzine jedrilice na kojoj su bili poginuli Talijani, ali i Horvatinčićeva glisera.Vodeći se podacima koje je očitao radar, Pavušić je posvjedočio kako je jedrilica vozila brzinom od samo četiri čvora, a Horvatinčić brzinom od 26 čvorova. Poduzetnik je pitao svjedoka je li prema podacima radara u ijednom trenutku prije ili za vrijeme nesreće njegov gliser bio bliže od 300 metra od obale, na što je Pavušić odgovorio da nije. Suđenje se nastavlja 4. rujna.