U procesu aktivnog upravljanja listama čekanja sljedeći korak je otvaranje centralne e-mail adrese liste@miz.hr namijenjene nehitnim pacijentima u ostvarivanju prvog termina na dijagnostički pregled koji ne smije prelaziti nacionalni prosjek čekanja, piše HRT.
S obzirom na složenost zdravstvenog sustava, ali i uočene dugogodišnje izazove u području lista čekanja s kojima se susreću i pacijenti i djelatnici zdravstvenog sustava, Ministarstvo zdravstva i Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje u testnom razdoblju kontaktiralo je do 9. siječnja 6.814 pacijenata koji su imali 17.873 narudžbe te ih podsjetili na zakazan termin. Nastavno na spomenute aktivnosti, otkazano je gotovo 8 posto odnosno 1.387 narudžbi od čega su 852 bile na MR postupke, dok je preko 3 posto zakazanih narudžbi sadržavalo nepotpune ili netočne kontakt podatke o pacijentu.
– Na temelju navedenih podataka, pokrenula se inicijativa aktiviranja centralne e-mail adrese liste@miz.hr koja će pružiti još jedan kanal komunikacije pacijentima, ali i ostalim dionicima zdravstvenog sustava s ciljem očuvanja silaznog trenda lista čekanja kao i dodatnog unaprjeđivanja procesa i otklanjanja eventualnih poteškoća dolaska do prvog termina za dijagnostički pregled, izjavili su iz Ministarstva zdravstva najavljujući aktiviranje centralne e-mail adrese početkom sljedećeg tjedna u suradnji Ministarstva zdravstva i područnih ureda Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje (HZZO).
Dugoročni cilj je pozicionirati novu centralnu e-mail adresu kao glavnu platformu koja će sadržavati sve informacije pacijenata i ostalih dionika u sustavu što će ujedno i omogućiti promptno rješavanje eventualnih ‘uskih grla’ u procesima putem rukovoditelja područnih službi HZZO-a i bolnice na njihovom području.
Cijeli članak pročitajte OVDJE.