Do početka 55. izdanja Međunarodnog dječjeg festivala u Šibeniku ostalo je manje od mjesec dana, a djelatnici matične kuće festivala, Hrvatskog narodnog kazališta u Šibeniku jučerašnji dan, nedjelju, iskoristili su za početak medijske kampanje na društvenoj mreži Facebook.
U sklopu kampanje namjeravaju ‘iskoristiti’ brojne mlade, stare, velike i male Šibenčane, Šibenčanke koji su bili ili još uvijek jesu vezani za Festival djeteta, a danas ih možemo pronaći na različitim adresama diljem svijeta.
Fotografskim razglednicama iz Singapura i Instambula prve su led probile manekenke / modeli Vinka Gracin i Nikolina Rak.
– Bit će toga još mnogo. Ima ih iz Afrike, Australije, Kine gdje je naša Franka Gulin, Sara Vulinović Zlatan iz Italije, Norveške, New Yorka, Los Angelesa. Ima ih još ‘pun kufer’ koji će nam slati fotografije na kojima promoviraju naš festival – obznanio je dugogodišnji zaposlenik Hrvatskog narodnog kazališta u Šibeniku, jedan od posljednjih aktivnih veterana u redovima MDF-a, Željko Koloper, poznat i kao barba Keke.
Treba li spomenuti da je ovo njegova ideja?!
– Ideja uvijek ima, ali ne može se svaki put sve ni stići. Pozvao sam cure s kojima smo u vezi preko Leone da se angažiraju u promociji festivala. Kontaktirao sam ljude koji su u nekom trenutku bili vezani za festival. Svatko od njih će snimiti fotografiju u mjestu u kojem se nalazi i tako ćemo putem društvene mreže širiti vijest o festivalu. Tako imam curu čiji ujak ima restoran u New Yorku gdje dolaze brojni celebrityji. Na taj način otvaraju nam se marketinške prilike i lakše možemo do sponzora – objasnio je Keke.
OPĆE ODUŠEVLJENJE IDEJOM
A u redovima brojnih Šibenčana koji su ostali vezani za svoj grad i njegov nekoć najveći kulturni brend, nisu samo žene već ima i sportaša i to rukometaša, vaterpolista. Svi oni slat će pozitivnu sliku o šibenskom Međunarodnom dječjem festivalu diljem svijeta putem najpopularnije društvene mreže Facebook.
Keke nam kaže kako su svi pokazali veliko zanimanje i oduševljenje idejom, čak toliko da je ta medijska kampanja počela ranije od predviđenog upravo jer nisu mogli dočekati da pošalju prvu virtualnu razglednicu s motivom ljubavi prema Festivalu djeteta u svijet.