Iz godine u godinu rogoznički ugostitelji i Turistička zajednica Rogoznice trude se na najbolji način pred sam početak turističke sezone prezentirati i predstaviti svoju ponudu. Uskrs, kao neformalni znak za početak turističke sezone, kao i ovogodišnji, osmi po redu Uskršnji doručak, dovest će prve goste, ali i sve one koji ovo originalno i vrlo maštovito organizirano druženje već godinama ne propuštaju. Bogata ponuda tradicionalne dalmatinske kuhinje neće izostati ni ovaj put, a svi posjetitelji Uskršnjeg doručka osvježit će se i gutljajem šampanjca.
ROGOZNIČKO – NORVEŠKA SURADNJA
– Svake godine trudimo se poboljšati ovu manifestaciju. Prepoznali su to ne samo rogoznički ugostitelji, koji svi na određeni način sudjeluju u organizaciji, već i naši prijatelji i poslovni partneri, pa ćemo tako ove godine, zahvaljujući jednom od njih, svim našim dragim posjetiteljima, uz bogatu ponudu hrane i pića, ponuditi i šampanjac. Koliko je sve ovo dobro, kvalitetno i zanimljivo napravljeno pokazuje i primjer naših stalnih gostiju iz Norveške koji su nas pitali mogu li oni ove godine doći i predstaviti neke svoje proizvode, na što smo im odgovorili da nema nikakvih problema, pa će se uz sve naše delicije ove godine naći i nešto norveške tradicionalne kuhinje koju će za ovu priliku napraviti i donijeti iz Norveške – kaže nam rogoznički ugostitelj, predsjednik ceha ugostitelja Šibenika, Skradina, Primoštena i Rogoznice i od prvog dana sudionik Uskršnjeg doručka, Antonio Radić.
Rogoznički Uskršnji doručak svake godine privlači sve veći broj posjetitelja i jedan je od najboljih načina turističke prezentacije mjesta. Potvrđuju to i rezultati ostvareni u protekloj godini, a nema sumnje kako će se uloženi trud isplatiti i ove godine.
ZAJEDNIČKI NAPORI
– Naravno da je Uskršnji doručak samo dio napora koje svi ulažemo u postizanje što boljih turističkih rezultata, ali svima koji sudjeluju u ovome treba odati priznanje na vrhuskoj ponudi, prezentaciji i maštovitosti. Cijeli program će i ove godine upotpuniti naša klapa Kopara, a nadamo se da će nas ove godine zaobići i kiša koja nas je pratila zadnjih nekoliko godina – kaže nam Marijo Mladinić, direktor TZ Rogoznica.
Turistička zajednica Rogoznice i ove godine nastavlja promotivnu kampanju putem jumbo oglasa te ih je 50 već postavljeno diljem Hrvatske, s naglaskom na kontinentalni dio.