– Za ovogodišnji Garden festival, 10. jubilarni po redu, koji će se održati ui Tisnom od 1. do 8. srpnja, lako bi mogao biti najposjećeniji dosad, i sigurno s najbogatijem line upom izvođača. Karte se za ovogodišnji festival prodaju puno bolje nego li prošle godine. Ove godine završavamo priču s Gardenom, iduće godine moja ekipa više će se posvetiti promociji Tisna kao turističke destinacije, a novi festival, Love International, koji će dogodine nasljediti Garden, prepustit ćemo mlađim snagama. Željeli bismo doći do krajnjeg cilja da naša događanja u Rastovcu ljudi više doživljavaju kao odmor uz glazbu, nego li kao klasične glazbene festivale- rekao je danas na predstavljanju ovogodišnjeg Gardena njegov vlasnik i pokretač Nick Colgan.
Electric Elephant, Stop making sense i ostala događanja tijekom ljeta idu po ustaljenom rasporedu, s tim da se ove godine uvodi Movement festival, namijenjen najprije talijanskom tržištu.
– Cilj nam je u Tisno privući talijanske goste, Movement, sa sjedištem u Torinu, u Italiji je poznat brand, koji već 15 godina djeluje i u Americi, točnije u Detroitu. Od novina izdvojio bi i nove smještajne kapacitete, s Ibize ćemo dopremiti silver bullet prikolice, koje jako atraktivno izgledaju- rekao je Colgan.
Direktor TZ-a Tisno Filip Henjak istakao je kako je lani na događanja u Rastovcu došlo 30 tisuća gostiju, za 10 posto manje nego li 2013. godine, ali da se ove godine očekuju bolji rezultati.
– Garden i ostali festivali su reklama koju nikad ne bi mogli sami platiti. Dovršeno je i TOMAS istraživanje o potrošačkim navikama turista u Hrvatskoj. Britanci su na provm mjestu po potrošnji, troše 122 eura dnevno. Možete zamisliti koliko to znači za Tisno- rekao je Filip Henjak.
Načelnik Općine Tisno Ivan Klarin kako mu je čast što se Garden i ostali festivali održavaju baš u Tisnom, koje je našlo svoje mjesto u samom vrhu europske i svjetske dance scene.
– Takvu promociju nismo mogli ni zamisliti prije Gardena- rekao je Ivan Klarin.