U utorak 1. listopada počinje novi javni linijski prijevoz putnika na području Šibensko-kninske županije na čemu se radilo od početka našeg mandata, kazao je novinarima danas župan Marko Jelić.
– Kroz javno linijski prijevoz bolje ćemo povezivati sve gradove i općine sa županijskim središtem – Šibenikom, a posebnu smo pažnju posvetili tome da se linije ne nadopunjuju te da budu što operativnije i od koristi svim građanima. Mrežu je izradio Prometni fakultet Sveučilišta u Zagrebu i mi smo prva županija koja je završila cijeli postupak kako bismo mogli početi – kazao je župan.
Javni linijski prijevoz putnika imat će 29 linija od čega dvije međužupanijske prema Zadru i Splitu.
– Predviđeno je minimalno pet polazaka radnim danom, 23 prijevozne zone a cjenik na 10 zona. Cijena pojedinačne karte je 1 do maksimalno 8,5 eura s tim da su posebne mjesečne pretplate predviđene za učenike, umirovljenike i zaposlene po cijenama od 25, 20 odnosno 40 eura mjesečno. Vozni red prilagođen je učenicima i radnicima, u suglasnosti s jedinicama lokalnih samouprava na tim područjima – pojasnio je župan.
Prijevoznici Vincek i Slavonija bus, kao zajednica ponuditelja dobili su posao kroz postupak javne nabave, a prema sporazumu 25 posto troškova linijskog prijevoza putnika snosit će Šibensko-kninska županija, a ostalih 75 posto Republika Hrvatska, kroz sedam godina rekao je dožupan Ognjen Vukmirović.
– Vrijednost je oko 32 milijuna eura, tako da će naša županija u tom razdoblju izdvojiti oko 8, a 24 milijuna Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture. Ovo je vrlo važan projekt jer je sigurno da je zbog dosadašnje loše prometne povezanosti došlo do depopulacije stanovništva. Do sada smo imali nerentabilne linije pa ih i nije moglo biti dovoljno, a ovo je sigurno način kako će se to promijeniti i osigurati dovoljan broj polazaka i povrataka – istaknuo je Vukmirović.
Prijevoznici su obvezni napraviti i web stranicu sa svim potrebnim informacijama, a imat će i sustav nadzora kako bismo znali da se sve realizira onako kako je ugovoreno, kao i organizirati prodajna mjesta.
– Naravno, linije će se moći prilagođavati ako iskustvo pokaže da ima potrebe, a tu očekujemo najviše da sami korisnici odnosno putnici sudjeluju u najboljoj mogućoj realizaciji cijelog projekta – zaključio je Vukmirović.