Za Mostove saborske zastupnike Zvonimira Troskota i Ivicu Ledenka, projekt trajektnog pristaništa u Kapriju nije završen dok Grad Šibenik ne ispoštuje pisanu obavezu izgradnje pristupne ceste i osigura otočni prijevoz za mještane i dok Jadrolinija ne osigura trajekt primjeren osobinama novog pristaništa. Obojica sumnjaju da je ideja vodilja investitora bila izgraditi novo pristanište na otvorenijem dijelu otoka kako bi se u samoj uvali moglo povećati broj bova i sidrišta za jahte iznad 18, odnosno iznad Studijom Vlade RH potvrđenog optimalnog broja za takvu zatvorenu uvalu. Traže pisanu garanciju da će pristupna cesta biti napravljena i rok u kojem će se to realizirati.
– U Šibeniku već imamo doskočicu za Jadroliniju po kojoj kad nemaju gdje u Šibenik šalju stare karampane da nam povezuju otoke. Treba sada pozvati sve dionike da shvate kako ovaj projekt nije završen. Izgrađen je samo pristan, a gradonačelnik mora otići na Kaprije i pronaći najbolju trasu za pristupni put i sredstvo za prijevoz na samom otoku između pristana i mjesta – kazao je Ledenko.
Najavio je i kako Most, kao demografsku mjeru, promišlja o jednoj županijskoj brodskoj liniji, kojom bi, nevezano za Jadrolinijine linije, povezali šibenske otoke. Osvrnuo se i na trenutni sporazum po kojem brod u Kaprije pristaje četiri dana na novu, a tri dana na staru rivu.
– Ovo sada je samo jedno kompromisno rješenje kojim se kupilo vrijeme. Ali se kupilo vrijeme za Grad Šibenik i Jadroliniju kako bi oni riješili svoje obaveze. To je privremena mjera tijekom koje se mora pronaći rješenje – kazao je Ledenko.
Zvonimir Troskot je kazao i kako su Kaprijani prikupili potpisne liste kojima traže smjenu predsjednika Mjesnog odbora Kaprije, ali i to da je projekt na Kapriju prijavljen OLAF-u koji ga je spustio na Državno odvjetništvo RH kako bi istražili potencijalnu korupciju.
– Mi u Mostu ćemo pomno motriti na sve vezano uz bove i sidrišta za jahte jer smatramo da je to bio jedan od strateških razloga zbog čega se ta plovna linija prebacila na novi gat. To otvara nove prostore i prihode, koje na račun samih mještana zarađuju neki drugi – rekao je Troskot.
Za Most je problem Kaprija nacionalni problem jer je za njih problem jednog otoka, odnosno jednog otočanina, problem nacionalne sigurnosti Hrvatske.
– Ako ćemo se ovako nastaviti ponašati prema našim otočanima, mi ćemo s takvom negativnom demografskom politikom raseliti ljude sa otoka i napraviti navigacijske punktove za jahte i brodove, a uništiti lokalno stanovništvo. Na žalost Kaprije je Šibenik uvijek shvaćalo kao mater i ćaću, a sad mora dokazivati da je šibensko dite – zaključio je Troskot.