Turistička zajednica grada Šibenika nastavila je marketinšku kampanju pod sloganom ‘Grad je pozornica / City is a stage’, koja se temelji na kolorističnim vizurama Šibenika inspiriranim slikama šibenske akademske slikarice Lane Martinović Čala s kojom je suradnja počela prije dvije godine postavljanjem ‘jumbo plakata’ dobrodošlice s panoramama Šibenika na ulazima u grad.
U zagrebačkoj zračnoj luci ‘Dr. Franjo Tuđman’ zakupljene su oglasne ploče na kojima su postavljeni vizuali na glavnom dolaznom koridoru gdje prolazi 75 posto dolaznih putnika, odnosno 100 posto putnika iz Schengen zone, ali i onih na odlaznim letovima gdje dnevno prođe više od 10.000 putnika iz cijelog svijeta. Na samom ulazu u glavnu zgradu, postavljen je i vizual s motivom katedrale sv. Jakova i dalmatinske klape koje simboliziraju materijalnu i nematerijalnu UNESCO baštinu.
Oglasne površine su zakupljene na godinu dana, a uz autoricu u izradi projekta sudjelovali su, grafički dizajner Ante Filipović Grčić i fotograf Valentino Dražić Celić.
– Šibenik se diči s dva UNESCO lokaliteta, grad je kulture i umjetnika, festivala, sportaša i glazbe, dobre hrane i zabave. Smatramo da smo kroz Lanina djela sve to uspjeli prezentirati na jedan zanimljiv način, kao idealan spoj umjetnosti, kulture i turizma – poručili su iz TZ-a Grada Šibenika.