Nakon više pritužbi sugrađana da proteklih mjeseci rijetko viđaju poštara i da neke poštanske pošiljke, posebno račune za režije, primaju i nakon isteka roka za plaćanje, uputili smo službeni upit Hrvatskim poštama.
Naime, građani se žale da, i nakon što ih poštar ne posjeti i do dva tjedna, na telefonske pozive HP-u ne dobiju odgovor ili im službenik samo spusti slušalicu, a internetski kontakt je kompliciran za komunikaciju.
Iz službe Korporativnih komunikacija Hrvatske pošte Šibenski portal dobio je odgovor u kojem dio krivice HP preuzima na sebe, ali upozorava građane da ima onih koji nisu ispunili svoj dio obaveza kako bi uredno primali pošiljke na kućnim adresama.
– Tijekom prosinca 2023., tradicionalno najužurbanijeg dijela godine za sve logističare, pa tako i Hrvatsku poštu, iz sustava je otišlo nekoliko šibenskih poštara što je dovelo do kašnjenja u dostavi na dijelu šibenskog područja. Kolege su angažirali ispomoć koja je dolazila iz okolnih naselja i gradova. Poštari na zamjeni se pri dostavi vode isključivo adresom navedenom na pošiljci, jer ne poznaju teren, odnosno korisnike. Na rubnim i ruralnim dijelovima Šibenika, koji inače imaju značajan broj kućanstava, postoji određen broj krivo navedenih adresa, kućanstava bez označenog kućnog broja i prezimena te općeniti nedostatak poštanskih kovčežića i to su uvjeti koji znatno otežavaju dostavu kolegama koji su na ispomoći. Takva situacija posljedično rezultira vraćanjem dijela pošiljaka pošiljatelju ili dostavom koja traje dulje od predviđenog – navode u odgovoru iz HP-a.
Iz Hrvatske pošte pozivaju korisnike da osiguraju potrebne preduvjete kako bi se dostava pošiljaka odvijala bez poteškoća.
– Primatelji pošiljaka trebali bi ažurirati adresa prema svim pošiljateljima od kojih trajno ili periodično primaju pošiljke, primjerice banaka, javnih i komunalnih poduzeća, telekomunikacijskih poduzeća i slično. Obavezni su i postaviti kućni kovčežić na ulazu u kuću, odnosno na ulazu u dvorište ili na pogodnom mjestu u zgradi i to ne više od prvog kata. Za urednu dostavu potrebno je i vidljivo i pravilno isticanje prezimena na kućnom kovčežiću, ali i na zvonu, a podstanari su također dužni istaknuti svoja prezimena – upućuju iz HP-a građane na njihovu obavezu u lancu dostave pošiljaka.
U međuvremenu su, kažu iz Hrvatske pošte, zaposleni novi poštari koji ulažu maksimalne napore kako bi do kraja stabilizirali dostavu na određenim rajonima u Šibeniku.
– Ispričavamo se korisnicima te ih molimo za razumijevanje – zaključuju svoj odgovor iz HP-a.