Na gradilištu kontraverznog raskrižja Jadranske magistrale s cestom za Zaton i Raslinu, tri tjedna od početka radova, postavljena je tabla sa svim obaveznim informacijama o projektu, investitoru, izvođaču i nadzoru. Uslijedilo je to tek nakon prijave Državnom inspektoratu, koju je uputio stanovnik Rasline Miljenko Bura, koji je i objavio fotografiju table provizorno zabijene u hrpu šljunka.
Pita se doktor Bura jesu li građani nešto postigli protestom i ovim daljnjim interesom za sebe i sve one koji će ikada proći tim novim križanjem kod Šibenskog mosta?
– Kako bi oni ozbiljniji rekli, svi su na nogama, ali jedino zbog čega ne mogu ‘natrag’ je to što bi se to tumačilo kao ‘politički poraz’, zamislite, protiv svog naroda, koji traži jedino da ih Grad Šibenik zaštiti što je i njegova obaveza. Zato se to ne može zaustaviti i odgoditi za par mjeseci! I naravno, izgubilo bi se nešto novaca. A to što za ovo križanje treba napraviti ‘reviziju cestovne sigurnosti’ zbog mogućeg lošeg rješenja, nepotrebnog stradanja i gubitka ljudskih života to već nije dovoljan razlog da bi se radovi zaustavili – pita se Bura.
Kaže kako se nedavna odluka Hrvatskih cesta da naruče ‘reviziju cestovne sigurnosti’ za projektirano križanje može shvatiti kao dodatni napor Hrvatskih cesta i uvažavanje nastojanja žitelja Zatona i Rasline da se ‘u okviru mogućeg modificira i dopuni projekt koji se izvodi’.
– To znači da smo ostavljeni sami i da Grad ne želi barem podijeliti odgovornost za ovo loše rješenje, kao da su samo HC-e za sve ovo krive. Ipak nisu! U prostornom planu Grada Šibenika predviđeno je upravo ovakvo ‘četverostruko križanje’, a ne kružni tok ili nešto treće! Prostorni plan donosi Grad, a ne Hrvatske ceste. Uglavnom, više nas razumiju u Zagrebu nego u Šibeniku, čak i HC i inspekcije nas više razumiju i uvažavaju – zaključuje Miljenko Bura.