Prošle je godine u Hrvatskoj registrirano 56.697 automobila, što je enormno povećanje od 28,6 posto u odnosu na 2022. godinu kada je brojka stala na 44.088 primjeraka, objavila je danas specijalizirana agencija Promocija Plus, piše Indeks .
Dramatično je bio u konkurenciji najprodavanijih marki. Za svega 12 registriranih primjeraka Škoda je najprodavanija marka u Hrvatskoj, čime je nakon više od desetljeća dominacije s trona skinuo Volkswagen. Podsjetimo, posljednji put slavna njemačka marka nije bila prvak hrvatskog tržišta davne 2010. godine kada je najprodavanija marka bio Opel.
Škoda je zahvaljujući boljoj prodaji u prosincu uspjela preteći Volkswagen i stići do trona. Za titulu najprodavanije marke prodano je 6587 automobila i ostvario tržišni udio od 11,6%. Volkswagen je pao na drugo mjesto s tek 12 automobila manje, dok se do trećeg mjesta probio Renault s 5862 prodana primjerka i udjelom od 10,3 posto, podaci su Promocije Plus. U top 5 ušli su još Kia s 3955 i Dacia s 3891 prodanim primjerkom.
Kao što smo već rekli, titula najprodavanijeg modela u Hrvatskoj ide Renaultu Cliju. Prodano ih je 2585 primjeraka. Na drugom mjestu je Škoda Octavia s 2523 prodana primjerka, a treća je Dacia Duster s 1766 i najboljim rezultatom u prosincu.