Branka Kronju, vijećnika s Nezavisne liste Stipe Perine, zanimalo je u današnjem Aktualnom satu Gradskog vijeća kako će autobusi koje grad nabavlja prometovati u situaciji u kojoj se planiranom gradnjom lanca garaža u grad privlači još veći promet.
– Master plan, koji imamo, traži smanjenje prometa u samom gradu. Grad koji može biti pješačka zona mi pretvaramo u parking. Kako će ti autobusi uopće voziti u ovim uvjetima – pitao je Kronja.
Odgovorio mu je gradonačelnik Željko Burić ponovivši da je Grad odlučio formirati vlastitu komunalnu tvrtku za javni prijevoz.
– Prvih 11 autobusa samo je začetak, a tvrtka bi trebala imati između 20 i 35 autobusa različitih veličina. Naša ambicija je ta to bude kičma javnog prijevoza za 70 posto potencijalnih korisnika u samom gradu koji će imati linije s polaskom svakih 15 minuta, a Brodarica, primjerice, na svakih pola sata bez obzira na broj putnika. Sve gradske četvrti i mjesni odbori na administrativnom prostoru Grada Šibenika će dobiti komunalni prijevoz, dakle i Raslina, Zaton, Grebaštica…, a neće više biti ovisni o međumjesnom prijevozu – kazao je Burić.
Dodao je kako su ambicije Grada da Šibenik, iz lošeg komunalnog prijevoza dobije najsuvremeniji javni promet u državi.
– Naš je cilj da taj prijevoz bude besplatan za sve građane Šibenika. Svjesni smo da će to biti velika stavka u proračunu, ali idemo ka tome cilju – zaključio je Burić.