Na temelju članka 46. Statuta grada Šibenika („Službeni glasnik Grada Šibenika“, broj 8/10,5/12 i 12/3), i članka 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora («Narodne novine», 125/11), te članka 12. st. 1. i članka 9. st. 1 b. i st. 3.Odluke o uvjetima i postupku natječaja za davanje u zakup poslovnog prostora ( Službeni vjesnik Šibensko-kninske županije“ 7/97., 4/98.,8/04 i 8/09. i „Službeni glasnik Grada Šibenika“, 8/09), Gradonačelnik Grada Šibenika, raspisuje
N A T J E Č A J
za davanje u zakup poslovnog prostora
- Raspisuje se natječaj za davanje u zakup poslovnih prostora u Gradu Šibeniku:
a) poslovni prostor u Šibeniku, Trg Ivana Pavla II br.2., površine 48 m2,
smješten na čest.br. 5663/1 K.O. Šibenik
b) poslovni prostor u Zatonu, Mate Bakrača 1, površine 39 m2, smješten u prizemlju poslovne zgrade zemljišno-knjižne oznake čest.br. 33/1 K.O. Zaton
- Grad Šibenik je vlasnik poslovnih prostora iz točke 1.
3. Poslovni prostori daju se u zakup na rok od 3 godine.
- Namjena poslovnog prostora iz točke:
1.a) je utvrđena i glasi: ugostiteljska namjena
1.b) utvrđuju je ponuđači najboljom ponudom
- Za početni minimalni iznos mjesečne zakupnine za prostor iz točke:
1.a) utvrđuje se iznos od 2.500,00 kn, uvećan za pripadajući iznos PDV-a
1.b) utvrđuje se iznos od 1.500,00 kn, uvećan za pripadajući iznos PDV-a
- Zakupnina će se plaćati mjesečno unaprijed i to najkasnije do 10. u mjesecu.
Zakupnina će se ugovarati uz deviznu klauzulu u odnosu na srednji tečaj € na dan otvaranja ponuda.
Ugovor o zakupu će se solemnizirati o trošku zakupnika.
- Budući zakupnik poslovnog prostora pod 1.a) dužan je bivšem korisniku
poslovnog prostora naknaditi troškove ulaganja u poslovni prostor u iznosu od 55.116,00 kn.
- Na ime jamčevine natjecatelji trebaju uplatiti trostruki iznos mjesečne zakupnine uvećane za pripadajući iznos PDV-a i to na žiro račun Proračuna Grada Šibenika, broj IBAN: HR 4223600001844400003, model HR68, poziv na broj: 7722-OIB, a dokaz ( uplatnicu) o izvršenoj uplati dostaviti uz ponudu, a koja će se za izabranoga ponuđača tretirati kao osiguranje plaćanja zakupnine.
9. Na natječaj se mogu javiti pravne i fizičke osobe.
10. Na natječaju ne mogu sudjelovati osobe koje na dan otvaranja ponuda imaju nepodmirena dospjela dugovanja prema Gradu Šibeniku i Republici Hrvatskoj
11. Ponuđači uz ponudu trebaju dostaviti:
– pravne osobe izvod iz registra trgovačkih društava,
– fizičke osobe izvod iz registra obrtnika,
– udruge izvod iz registra udruga,
– uplatnica o plaćenoj jamčevini,
– preslik računa na koji će se izvršiti povrat jamčevine natjecateljima koji ne
uspiju u natječaju.
– potvrda Ministarstva financija, Porezne uprave da natjecatelj nema dospjelih potraživanja prema RH.
12. Za sve obavijesti o roku i dogovoru za razgledavanje poslovnog prostora, informacije se mogu dobiti na tel. 022/ 431-051.
13. Natječaj će se provesti sustavom zatvorenih ponuda.
14. Ponude se podnose poštom preporučeno u zatvorenoj kuverti, na adresu: Grad Šibenik, Šibenik, Trg palih branitelja Domovinskog rata 1, na kojoj treba biti naziv, odnosno ime natjecatelja, naznaka: “ PONUDA ZA POSLOVNI PROSTOR (navesti koji) – NE OTVARAJ”, te kontakt telefon ili mobitel.
15. Ovaj natječaj objavit će se u tisku, na oglasnoj ploči Gradske uprave
i na web stranicama Grada Šibenika. Ponude na natječaj mogu se podnijeti u
roku od 15 dana od dana zadnje objave natječaja u tisku.
16. O mjestu i vremenu otvaranja ponuda kandidati će biti pravovremeno obaviješteni. Otvaranju ponuda može biti nazočan obrtnik osobno, odnosno osoba ovlaštena za zastupanje pravne osobe, a ukoliko pristupa treća osoba treba imati punomoć.
17. Gradonačelnik Grada Šibenika zadržava pravo poništenja ovog natječaja, bez obrazloženja.
GRADONAČELNIK
Željko Burić, dr. med.,v.r.