Analizirajući prve rezultate turističke sezone, reklo bi se da su turisti doslovno navalili u Rogoznicu. To govori statistika, ali iza svega toga, tvrdi Marijo Mladinić, direktor Turističkog ureda, stoji dobro osmišljena promidžbena kampanja, legalizacija bespravnih kuća, te mnogo truda i znoja. Gledajući ukupnu statistiku za prvih osam mjeseci ove godine Rogoznicu je posjetilo 55 769 gostiju, odnosno ostvareno je 418 161 noćenja, što je za 30,5 posto više nego lani po pitanju broja gostiju, odnosno 15 posto više po broja noćenja.
AGRESIVNA PROMOCIJA
– Bez imalo sumnje možemo reći da je u 2013. godini Općina Rogoznica ima iznimno uspješnu turističku sezonu, što nam daje veliki optimizam za planiranje i očekivanja slijedeće sezone. Ovako dobri rezultati nam potvrđuju da je suradnja turističke zajednice i Općine na agresivnoj promociji i brendiranju Rogoznice zaista urodila plodom te da je to jedan put kojim trebamo nastaviti, jer svaka kuna uložena u marketing i promociju višestruko nam se vraća. Raduje nas da je ovogodišnjem povećanju statističkih brojeva pridonio i značajan porast prijavljenih iznajmljivača koji su s pokrenutim postupkom legalizacije svojih objekata stekli pravo na privremena rješenja za bavljenje ugostiteljskom djelatnošću. To znači da su mnogi izašli iz ‘crnog’ područja te postali legalni iznajmljivači koji uredno prijavljuju svoje goste – obrazložio je Marijo Mladinić, direktor Turističkog ureda Rogoznice. Da je ‘srce Dalmacije’ ovog ljeta hit destinacija govori i rekordan broj gostiju koji je posjetio Rogoznicu u kolovozu.
REKORDAN KOLOVOZ
– U kolovozu smo imali ukupno prijavljeno 26 096 gostiju, odnosno 205 467 noćenja, što je za 57 posto više nego lani po pitanju broja gostiju, te 19 posto po broju noćenja. Stranih gostiju ove je godine bilo za 56 posto više nego prošle godine, a zasigurno je iznenađenje sezone i povećan broj domaćih gostiju i to za 5,6 posto –tvrdi Mladinić. Gledajući strukturu na rogozničkoj rivijeri najviše su se odmarali Poljaci, Česi, slijede Nijemci, Slovaci, Slovenci,Austrijanci…
Podsjetimo, prvi korak upromoviranju Rogoznicebilo je postavljanje 100 jumbo plakata, na lokacijama diljem Hrvatske, a cilj TZ-a je da nakon dvije godine ovo malo turističko mjesto bude pozicionirano kao visoko rangirana i prepoznatljiva destinacija na turističkoj karti Hrvatske.
– Ono na čemu svakako trebamo raditi je uređenje postojeće i izgradnja dodatne turističke infrastrukture. Tu prvenstveno mislim na uređenje plaža i izgradnju šetnice i biciklističke staze koja bi povezala cijeli obalni pojas naše općine koji se proteže na 54 kilometara. Već je pokrenut proces planiranja i izrade projektne dokumentacije za uređenje obalnog pojasa, a s pojedinim projektima ćemo se natjecati i za sredstva iz EU fondova. Nadamo se da ćemo prve rezultate moći vidjeti već početkom sljedeće turističke sezone – zaključuje Mladinić.