" "
Više

    " "

    Iz Turističke zajednice poručuju: Započeli smo sa stvaranjem prepoznatljivog brenda Rogoznice!

     

    Uspješno odrađen Uskršnji doručak u Rogoznici najavio je novu turističku sezonu. Prije toga, Rogoznica je prezentirana na sajmu u Turskoj u Istanbulu, CroTour u Zagrebu, u Mađarskoj u Pečuhu, te na ‘road show’ prezentacijama u Slovačkoj u Bratislavi i Banskoj Bistrici. Promo materijali Rogoznice su također bili izloženi na sajmovima u Londonu, Beču, Hannoveru i Amsterdamu. Dogovoreno je postavljanje jumbo plakata u pred i post sezoni na dvije lokacije iz smjera Šibenika i dvije iz smjera Splita. Kako ističu u turističkoj zajednici Rogoznice, pripreme za nadolazeće ljeto su u punom jeku.

    BREND ROGOZNICE

    – Dogovoreno je postavljanje eko WC kabina i kabina za presvlačenje na plažama, ograđivanje plaža… Formiramo program ‘Kulturno-zabavnog ljeta’, mogu potvrditi da je već dogovoreno da Rogoznica ponovno bude domaćin Jadranskih igara i to polufinalne večeri s direktnim TV prijenosom na nacionalnoj televiziji. Pri kraju su i dogovori s organizatorima popularnog Hit Records Party-a, dogovoreno je održavanje sajma ‘Domaće je najbolje’ u dva termina, a svakako ćemo dogovoriti i još nekoliko zvučnih fešta za velike mase, naravno na čelu s našom poznatom Ribarskom feštom – najavio je direktor TZ Rogoznice Marijo Mladinić.

    Uz financijsku pomoć Općine Rogoznica, započeo je proces stvaranja prepoznatljivog brenda Rogoznice, ističu u Turističkoj zajednici. Stoga je potpisan ugovor s ‘full service’ agencijom za marketing i oglašavanje, Spot Studio iz Zagreba, koja raspolaže s veoma priznatim i iskusnim timom stručnjaka te iza sebe ima kompletnu medijsku logistiku – nekoliko TV kuća, tvrtku za javno oglašavanje s mrežom lokacija za Jumbo plakate po cijeloj HR, filmski studio.

    TRAŽI SE SLOGAN

    – Prva faza ovog projekta je već započeta, te se nakon provedenog detaljnog istraživanja o posebnostima rogozničkog kraja kreće s konkretnim prijedlozima i rješenjima. Ciljevi prve faze su – oblikovanje slogana koji pozicionira lokaciju, oblikovanje turističkog vizualnog identiteta Rogoznice, izrada strateškog plana komunikacije s kratkoročnim i dugoročnim ciljevima, te odabir ključnih promotivnih sredstava i medija za komunikaciju. Sve daljnje marketinške aktivnosti TZO Rogoznica temeljiti će se na rezultatima proizašlim iz ovog projekta, sa ciljem pozicioniranja Rogoznice kao visoko rangirane i prepoznatljive destinacije na turističkoj karti Hrvatske – zaključuje Mladinić.

    - Advertisment -

    NAJNOVIJE

    Turistička zajednica grada Šibenika raspisala Javni poziv za...

    Na temelju Programa rada za 2024. godinu, Turistička zajednica grada Šibenika raspisala je Javni poziv za sufinanciranje obnove stolarije u staroj gradskoj jezgri sredstvima...

    Tomislav Augustinčić pobjednik je natječaja za pjesničku rezidenciju...

    Završen je natječaj za pjesničku rezidenciju 'Vesna Parun' na otoku Zlarinu koji već četvrtu godinu raspisuje udruga Fotopoetika. Podsjetimo, riječ je o rezidenciji koja piscima...

    Najljepša Mama Hrvatske: Veliko finale u subotu, 4....

    Još samo nekoliko dana dijeli nas od finala natjecanja za Najljepšu Mamu Hrvatske, a koje će mame osvojiti krunu, preostaje nam vidjeti u subotu,...

    NAJNOVIJE

    Turistička zajednica grada Šibenika raspisala Javni poziv za sufinanciranje obnove stolarije u staroj gradskoj jezgri

    Na temelju Programa rada za 2024. godinu, Turistička zajednica grada Šibenika raspisala je Javni poziv za sufinanciranje obnove stolarije u staroj gradskoj jezgri sredstvima...

    Tomislav Augustinčić pobjednik je natječaja za pjesničku rezidenciju ‘Vesna Parun’ na otoku Zlarinu

    Završen je natječaj za pjesničku rezidenciju 'Vesna Parun' na otoku Zlarinu koji već četvrtu godinu raspisuje udruga Fotopoetika. Podsjetimo, riječ je o rezidenciji koja piscima...

    Najljepša Mama Hrvatske: Veliko finale u subotu, 4. svibnja u Arsena

    Još samo nekoliko dana dijeli nas od finala natjecanja za Najljepšu Mamu Hrvatske, a koje će mame osvojiti krunu, preostaje nam vidjeti u subotu,...