Nije rijetkost da građani na društvenim mrežama ukazuju na probleme u svakodnevnom životu grada pa tako i na probleme u održavanju čistoće javnih površina i samih odlagališta otpada.
– Takve fotografije i komentari za nas u Gradskoj čistoći su pozitivni jer nam potvrđuju da građani vide naš rad i napore koje ulažemo kako bi Šibenik uvijek bio čist. Zahvalni smo svim građanima koji to primjećuju, a jednako i onima koji ukazuju na probleme i neodgovorno ponašanje pojedinaca, kaže Novica Ljubičić, direktor gradskog komunalnog poduzeća.
U Gradskoj čistoći očekuju i dalje dobro suradnju s građanima jer je to najučinkovitiji način za brzu intervenciju na obostrano zadovoljstvo.
– Apeliram na sugrađane da i dalje budu naše dodatne oči na terenu te da nastoje prepoznati neodgovorne pojedince ili zapisati registraciju vozila kojim je dovezen otpad. Sve takve prijave mogu proslijediti komunalnom redarstvu Grada Šibenika koje je ovlašteno za podizanje prijave protiv onih koji uporno ne poštuju pravila života u gradu, kaže Ljubičić.
Gradska čistoća odavno ima redoviti raspored odvoza glomaznog kućnog otpada koji je dostupan i građanima kako bi planirali kada će odložiti takav otpad pored kontejnera kako bi već sutradan bio odvezen.
– Zbog brojnih neodgovornih pojedinaca, unatoč rasporedu koji predviđa odvoženje krupnog otpada jednom mjesečno, naši radnici troše i vrijeme i novac te svakodnevno dva do tri puta obilaze cijeli grad. Za sada je to jedini način na koji se možemo boriti protiv onih koji ne poštuju raspored odvoza krupnog otpada pa nam je suradnja s građanima i te kako u interesu. Bude li više prijava i više kazni komunalnog redarstva Šibenik će sigurno biti još uredniji, a mi iz Gradske čistoće nećemo posustati u naporima da sugrađanima omogućimo što ugodniji život u njihovim četvrtima, odlučan je Novica Ljubičić, direktor Gradske čistoće.