Da politička kampanja može biti zabavna pokazali su nam političari već u prvom taktu ove lokalne predizborne balade. Od samog starta političke kampanje za lokalne izbore političke opcije ‘ispod pojasa su se tukle’ raznim skečevima, ilustracijama ili sitnicama iz prošlosti svojih protivnika. Ovaj zabavni dio kampanje odvija se na Facebooku, gdje je u posljednje vrijeme iznimno živo. Jučer je na facebooku Portal šibenskog tjednika osvanula fotografija, ili bolje rečeno fotomontaža koja prikazuje gradonačelnika Šibenika Antu Županovića, te njegova dva zamjenika Franka Vidovića i Petra Baranovića kao bebe u pelenama uz natpis: ‘Političare i pelene potrebno je mijenjati često. Oboje iz istog razloga…’. Poznata je i ilustracija Franka Vidovića koji gradonačelnikom Županovićem upravlja kao marionetom, a koja se također neko vrijeme vrtjela po Facebooku.
NISKI UDARCI
Svom artiljerijom napadalo se i iz suprotnog političkog tabora.
Neke je nasmijala a neke naljutila objava članske iskaznice KPJ dr. Željka Burića, kandidata za gradonačelnika Šibenika koalicije HDZ-HSS-HSP Ante Starčević-HČSP, no bio je to prvi niski udarac koji je, pretpostavlja se, stigao od šibenskog SDP-a, budući da su neki njegovi istaknuti članovi tu sliku imali na svojim profilima u najranijem stadiju kampanje.
Dok se javnost zabavalja sitnim političkim podmetanjima, politika iščekuje izbore 19. svibnja kada će građani procijeniti čija im se šala najviše svidjela. Šalimo se, naravno…