Mnogi su se Hrvati “navukli” na novu aplikaciju Temu koja nudi pregršt jeftine robe, od odjeće do igrački, proizvoda za kućanstvo i alata. Osim što su proizvodi koji možete kupiti jeftini, aplikacija često nudi i dodatne popuste koji se trebaju što prije iskoristiti – piše Dnevno.hr
Direktorica marketinga Lucy Clark iz Manchestera za aplikaciju je doznala putem TikToka, a onda je i sama zavirila u ovo carstvo jeftinih sitnica.
“Svi koje znam, barem su jednom otišli na Temu, pa sam i ja pogledala. Nisam tražila ništa specifično”, rekla je Clark za BBC i otkrila da je i sama kupila igračku za svog psa, po puno povoljnijoj cijeni nego što se nude u trgovinama za kućne ljubimce.
Iako se dostava čeka dva tjedna, a kvaliteta nije zajamčena, Clark se time ne zamara jer cijena je niska. “Ili ćete dobiti nešto jako dobro i povoljno, ili ćete dobiti nešto što je malo lošije, ali to nećete vratiti jer je koštalo manje od 10 funti pa nije vrijedno vašeg vremena”, rekla je mlada žena.
A stručnjaci tvrde kako u tome i leži profit ove aplikacije. Temuov pristup određivanju cijena i načina na koji promovira proizvode, kažu, je namjeran – fokusira se na točno one elemente potrošačke psihologije koji su potrebni kako bi kupci obavili kupnju. A ‘gamifikacija‘ – praksa implementacije elemenata računalnih igara u iskustvo e-trgovine – sve je češća. Kupce se potiče da nastave s kupnjom uvođenjem bonusa i kupona koji oponašaju nagrade kakve skupljate u video igricama, piše BBC.
Čak su se i druge poznate marke poput Starbucksa, Sephore i Lacostea “polakomile” za ovim pristupom i dodali elemente igara u svoje online programe nagrađivanja.
Cijeli članak pročitajte OVDJE.