Turistička zajednica Šibensko kninske županije zajedno s 27 hrvatskih suizlagača – hotelijera, agencija, prijevoznika te turističkih zajednica drugih županija Dalmacije i kontinenta predstavila se u Münchenu, najvećem turističkom sajmu u Bavarskoj, na kojem je Hrvatska bila ovogodišnja zemlja partner.
Sajam je posjetilo rekordnih 165 tisuća posjetitelja, a šibenska klapa Sebenico dva je dana zabavljala posjetitelje i tako na zanimljiv način predstavili tradicijsku kulturu i baštinu, priopćeno je iz županijske Turističke zajednice.
Svoju ponudu i glavne adute koji je čine prepoznatljivom županijska je TZ u suradnji s kolegama iz Šibenika i Vodica, predstavila u sklopu štanda HTZ-a u Madridu, Stuttgartu, Utrechtu, Dusseldorfu te po prvi puta i na rastućem američkom tržištu na sajmu u New Yorku. .
Iznimno velik interes za turističkom ponudom Šibensko-kninske županije pokazan je i na sajmovima Matka u Helsinkiju, BIT u Milanu, The Holiday and Travel Show u Londonu te Salon des Vacances u Brusselu. Na sajmovima u Utrechtu i Ghentu je predstavljena ‘bike and hike’ ponuda naše Županije koja je iznimno tražena u zemljama Beneluxa.
Tijekom ožujka TZŽ Šibensko kninske županije nastavit će predstavljati svoju ponudu na vodećem svjetskom turističkom sajmu ITB Berlin gdje će na svom su izlagačkom dijelu, zajedno s Vodicama i Šibenikom, pružiti logističku potporu zainteresiranim poslovnim subjektima iz turističke industrije. Slijedi prezentacija u sklopu sajma Ferienmesse – Beč gdje će se Hrvatska turistička zajednica predstaviti kao zemlja partner, a TZŽ Šibensko-kninske će i austrijskoj publici svoju tradicijsku i kulturnu baštinu predstaviti nastupom klape ‘Sebenico’.