Turistički rast od početka godine do srpnja zabilježile su sve županije osim Šibensko-kninske i Kvarnera. Najveći rast bilježi kontinent te Grad Zagreb i Dubrovačko-neretvanska županija, dok je Istra ostvarila najveći udjel u ukupnom broju noćenja, a slijede je Splitsko-dalmatinska županija, Kvarner i Zadarska županija, izvijestili su iz Hrvatske turističke zajednice prema podacima sustava eVisitor.
Ukupni udio Šibensko-kninske županije u turističkom prometu Hrvatske od početka godine je oko 6,5 posto, što je najmanje od svih primorskih županija.
Šibensko-kninska županija šesta je po broju noćenja, dok smo po broju gostiju sedmi na listi.
Među Top 10 destinacija nema niti jednog grada ili mjesta iz naše županije, dok su se na listi Top 10 destinacija prema turističkom prometu domaćih gostiju na šestom mjestu smjestile Vodice, a odmah iza njih Šibenik.
Gradova i mjesta iz Šibensko-kninske županije nema ni na listi Top 10 za hotelski smještaj, obiteljski, kamping, kao ni u nekomercijalnom smještaju.
Srpanjske brojke
Generalno što se noćenja tijekom srpnja tiče, županija je u blagom padu i po broju dolazaka i po broju noćenja.
Vodice, Šibenik i Pirovac u srpnju su među Top 10 destinacija koje su birali domaći gosti. Među Top 10 destinacija koje su birali strani gosti, nema naših mjesta ni gradova na listi.
Po broju hotelskih gostiju Šibenik je u srpnju na devetom mjestu s ostvarenih više od 117 tisuća noćenja. Vodice su se našle na listi 10 najpoželjnijih destinacija kada je u pitanju obiteljski smještaj i tu je ostvareno više od 292 tisuće noćenja.
Inače, u Hrvatskoj je od siječnja do srpnja boravilo 11,5 milijuna gostiju, što je skoro četiri posto više nego u istom razdoblju prošle godine, a ostvarili su 56,8 milijuna noćenja.
Stranih gostiju bilo je tri posto više nego u istom razdoblju lani, a broj domaćih u porastu je za sedam posto. I dalje najviše gostiju bira hotelski smještaj, a odmah iza njega su apartmani te su i jedni i drugi u plusu i po broju dolazaka i po broju noćenja.
U dosadašnjem tijeku turističke sezone pad bilježe kampovi i nautika. Među gostima dominira njemačko tržište, a potom slijedi domaće te Slovenija i Austrija.