Iako su mnogi neskloni vjerovati predizbornim anketama, ovoga puta pokazalo se kako su one mjesec dana prije izbora zapravo donijele više-manje realnu sliku rezultata. Agencija Ipsos puls, čije su istraživanje u travnju objavili Šibenski tjednik i Šibenski portal, tada je ‘prorekla’ prednost kandidata za gradonačelnika Šibenika koalicije HDZ-HSS-HSP AS-HČSP dr. Željka Burića, naspram Ante Županovića, kandidata SDP-HNS-HSLS koalicije. Šibenski tjednik i Šibenski portal tada su prenosili anketu koju je od 7. do 10. travnja ove godine Ipsos puls proveo na 707 ispitanika sa šibenskog područja i pisali su kako dr. Burić ostvaruje izbornu prednost sa 47,3 posto osvojenih glasova naspram Ante Županovića sa 43,7 posto glasova birača.
Kako smo pisali, tako je i bilo. Doduše, s nešto manjim postotkom (koji su odredile manje opcije na izborima), dr. Željko Burić ostvario je 42,07 posto, dok je Ante Županović ostvario 36,79 posto glasova. No Burićeva prednost koju je u travnu izmjerio Ipsos puls ostala je u okvirima najavljenog – pet umjesto četiri najavljena postotna poena, što je minimalna razlika, u okviru statističke pogreške na koju agencije za istraživanje javnog mnijenja uvijek upućuju.
Iako su u vrijeme objave mnogi dušobrižnici kritizirali ‘dijagnozu’ koju je postavio Ipsos puls, ipak se pokazalo kako je ta agencija posao odradila korektno, a Šibenski tjednik i Šibenski portal, kako i spada, anketu su prenijeli objektivno i profesionalno.