Treća je nedjelja veljače i do treće nedjelje svibnja, kada će se održati lokani izbori, još su samo tri mjeseca, a mi u Šibeniku, do sada, službeno znamo za samo dvojicu kandidata za gradonačelnika. Svoje su kandidate objavili HDZ i SDP. Uz Željka Burića i Tonča Restovića, sramežljivo i jedva čujno o svojim su kandidatima natuknuli Domovinski pokret, odnosno Lucija Cvitan i HSLS koji će, javili su to samo jednom mediju, ići s Marinom Koudelom. Svi ostali, tri mjeseca pred izbore, mudro(?) šute, a 2021. imali smo čak sedam kandidata.
U izbornu utrku za župana idu HDZ-ov Paško Rakić i SDP-ov Petar Baranović. Teško je vjerovati da je to sve što će se naći na glasačkom listiću. Na prošlim izborima bila su četiri kandidata, a 2017. godine bilo ih je pet.
Ako im je taktika ‘faktor iznenađenja’, onda bi bilo dobro da čuju poruku komunikacijskog stručnjaka po kojem smo već sada trebali biti na pola kampanje.
Komunikacijski stručnjak Maro Alavanja kazao je za N1 da je, što se tiče tajminga, sada već krajnji rok da oni koji planiraju ići na lokalne izbore osnuju stranku, odnosno nezavisnu listu.
– Zapravo su to već trebali napraviti. Tko želi ozbiljno sudjelovati, taj je već trebao krenuti u kampanju. Za svaku dobru kampanju potrebno je minimalno šest mjeseci. Tajming ovisi o tome koliko imaš vremena, novca i ljudi. To su tri ključne komponente u kampanji. To je posao koji se radi sustavno, mjesecima pa i godinu dana unaprijed. Englezi imaju izreku “You can’t fatten the pig on market day” ili “Ne možeš udebljati svinju na sajmeni dan”. Mislim da je to dobra usporedba – smatra Alavanja.