Turistička ponuda Šibensko-kninske županije s karakterističnim proizvodima i bogatim kulturnim programom predstavljena je u okviru manifestacije ‘Hrvatska tržnica’, na najljepšoj tržnici Europe ‘Nagy Vásásrcsarnok’ u Budimpešti.
‘Mađarska je za Šibensko-kninsku županiju iznimno važno tržište s kojeg bilježimo kontinuiran i znatan turistički rast. Za usporedbu u prva četiri mjeseca ove godine, Mađari su u našoj županiji ostvarili 4.639 noćenja u odnosu na 1.378 u istom razdoblju prošle godine. Također 2016. godine smo na tom tržištu imali rast veći od 16 posto. Neupitna ponuda i atrakcije dvaju Nacionalnih parkova Krke i Kornata, kao i šibenske Katedrale Sv. Jakova pod zaštitom UNESCO-a, kulturni turizam, eno-gastro, ruralni turizam, aktivni turizam među ostalima su razlog za dolazak, no Mađarima je još uvijek primarni motiv odmor i relaksacija, te obožavaju naše more’ – rekla je Željana Šikić, direktorica Turističke zajednice Šibensko-kninske županije.
Manifestaciju ‘Hrvatska tržnica’ pokrenuli su Ministarstvo turizma, Hrvatska turistička zajednica u Mađarskoj i Hrvatska gospodarska komora s ciljem promocije hrvatskih proizvoda i Hrvatske kao turističke destinacije.