Produkcijska kuća Interfilm otkrila je kako je službeni medijski partner za promociju filma Svećenikova djeca u Francuskoj satirički list Charlie Hebdo, u čijoj se redakciji u Parizu, 7. siječnja, dogodio teroristički napad prilikom kojeg je život izgubilo 12 osoba.
Nakon prošlogodišnje uspješne međunarodne distribucije filma Svećenikova djeca redatelja Vinka Brešana u produkciji Interfilma, u kojoj je film vidjelo preko 113.000 gledatelja, za travanj 2015. zakazan je i početak distribucije u Francuskoj pod okriljem francuskog WIDE-a, kuće koja je ujedno i međunarodni prodajni zastupnik filma. U pripremi marketinške strategije distributer se suočio s cenzurom prilikom plasiranja službenog plakata filma, čiji je vizual svećenika s kondomom bio neprihvatljiv glavnini francuskih medija. No, kako su objasnili iz kuće Interfilm, službenog medijskog partnera WIDE je pronašao u satiričnom tjedniku Charlie Hebdo, s kojim je u prosincu potpisan ugovor o suradnji. Uredniku lista Stéphaneu Charbonnieru, poznatom kao Charb, posebno se svidio neobičan humor Svećenikove djece kao i subverzivna i angažirana priča, o čemu svjedoči karikatura koju je izradio i poslao WIDE-u svega nekoliko dana prije prošlotjedne tragedije u kojoj su živote izgubili Charb i karikaturist koji je trebao ilustrirati kampanju filma.
-Sve ljude svijeta, pa i mene osobno, pogodio je zločin nad novinarima i karikaturistima lista Charlie Hebdo. Osjećam ponos zato što sam, barem i indirektno, preko filma Svećenikova djeca, bio povezan s Stéphanom Charbonnierom – Charbom – pravim herojem slobode. Njegovu karikaturu za promociju Svećenikove djece iščitavam kao poruku da nemamo drugog puta osim osvajati prostranstva slobode koja su pred nama – izjavio je Vinko Brešan povodom tragičnih događaja u Parizu.
Svećenikovu djecu u hrvatskim kinima vidjelo je preko 158.000 gledatelja, a sufinanciran je sredstvima Hrvatskog audiovizualnog centra i Eurimagesa.