Maloprodajni lanac JYSK, u suradnji s Hrvatskim šumama, krenuo je u realizaciju druge faze projekta ‘Ne štedi na šumi’ u kojem će sva prikupljena sredstva od prodaje plastičnih vrećica s 50 posto reciklirajućeg materijala koristiti za nabavu dvije tisuće sadnica crnog i primorskog bora sa svrhom pošumljavanja Drniš GJ Promina. Cilj ovog društveno odgovornog projekta je podizanje svijesti javnosti o važnosti šuma i njihovom razvoju. Sredstva će prikupljati od 1. do 31. kolovoza, a kako su najavili, ovog puta je u fokusu područje Dalmacije.
– Krećemo u najavljenu drugu etapu pošumljavanja Hrvatske u sklopu projekta ˝Ne štedi na šumi˝, a ovog puta naš fokus je na području Dalmacije. Početkom godine smo pokrenuli ovu pozitivnu priču i u prvoj fazi zazelenili zagrebačko Sljeme. Dobili smo veliku podršku zajednice te pokrenuli val pozitivne energije i dobrih inicijativa. Posebno veseli da smo potaknuli mnoge pojedince, ali i kompanije na savjesnije ponašanje prema prirodi.“, izjavila je Vesna Kukić-Lončarić, Country managerica JYSK-a za Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju.
JYSK je pokrenuo projekt željom da uz građane, ovom akcijom potakne i svoje zaposlenike da se aktivno uključe u pošumljavanje u Hrvatskoj, a projekt sadnje sadnica crnog i primorskog bora planiran je nakon završetka ciklusa prikupljanja sredstava, u listopadu 2019. godine.
– Jako nam je drago da je JYSK u nama prepoznao partnera za dugoročnu suradnju kao i važnost brige o šumama u Hrvatskoj. Sadnja na površine koje su stradale požarom ključno je zbrinuti na vrijeme kako bi se vratila prirodna ravnoteža ovome kraju – izjavio je Ante Slamić, upravitelj šumarije Drniš, Hrvatske šume.
Kroz strateški definirana područja, JYSK na lokalnoj razini redovito djeluje kroz brigu o mladima, brigu o okolišu kroz održivi razvoj, pošumljavanje i čišćenje okoliša te brigu o zdravom životu kroz prevenciju, edukaciju i aktivnost.