U finalu godišnjih Grand PRix nagrada Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) za najbolja ostvarenja u struci našla su se čak tri šibenska projekta. Među 45 projekata, realiziranih u razdoblju od 1. siječnja do 31. prosinca 2013. godine, koji su prijavljeni na ovogodišnji natječaj, 24 ih je po različitim kategorijama ušlo u finale, a među njima ‘Hodajući kolegij gradonačelnika Grada Šibenika’ koji je aplicirao Grad Šibenik,’ Turistička valorizacija Kanala sv. Ante u Šibeniku’ šibenske agencije Kreator za Javnu ustanovu za zaštićene prirodne vrijednosti Šibensko-kninske županije, te projekt ‘Šibeniče, probudi se. Vrime ti je!‘ agencije Manjgura iz Zagreba koja je radila političku kampanju HDZ-u i aktualnom gradonačelniku Željku Buriću. Dok je posljednji projekt u finale ušao u kategoriji političke komunikacije, ostala dva projekta s Gradom Pula i njihovim projektom ‘Arena dobrih festivala’ bore se za pobjedu u kategoriji javne uprave.
ŠIBENSKI PROJEKTI
Imati čak tri projekta među 24 najbolja u sektoru strateških komunikacija i odnosa s javnošću koje je Hrvatska u prošloj godini proizvela, te koja su dobila priznanje struke, za Šibenik je veliki uspjeh. Da će šetnica kroz kanal sv. Ante dobiti ovakvo priznanje bilo je jasno, budući da je, i bez ikakvog PR-a, taj projekt jedan od najboljih koje je Šibenik u proteklom desetljeću dobio. Interes javnosti bio je ‘zalijepljen’ za šetnicu još otkako su počeli prvi radovi, pa je priznanje stručnog žirija HUOJ-a samo još jedna potvrda odlične ideje. Što se tiče kampanje gradonačelnika Burića, s obzirom na gotovo beznadnu situaciju koja se, unatoč neizvjesnosti, u samom fotofinišu prevrnula u Burićevu korist, i presudila mandatu bivšeg šibenskog poteštata Ante Županovića, nominacija nimalo ne čudi. Konačno, projekt ‘Hodajućeg kolegija’ čiji je autor, treba i to napomenuti, Ana Gojanović Rakić, pročelnica Ureda gradonačelnika, zapravo je osvježenje u uobičajenoj praksi javne uprave.
ODLUKA 14. OŽUJKA
Ideja da se čitava gradska uprava, sa svim odgovornih osobama, uputi u šetnju u neku gradsku četvrt i na terenu uoči nedostatke koje valja sanirati svoju je nominaciju zaslužila zbog pristupa, a ukoliko obećanja izrečena na terenu budu i uvažena, tada bi ozbiljno trebalo razmisliti o primjeni ovog principa u prakse svih samouprava.
Svi projekti prezentirani su prošlog tjedna u Zagrebu pred stručnim žirijem koji će pobjednike po kategorijama odabrati 14. ožujka. Ocjene će determinirati nivo planiranja i upravljanja projektom, potom ostvareni rezultati, izražena kreativnost i tehnička izvedba.