Čvor Meterize, koji su radnici Sarađena gradili godinu dana nije službeno otvoren, iako su svi radovi bili gotovi prije otprilike dva mjeseca. Razlog je, kaže nam dogradonačelnik Danijel Mileta, vrlo jednostavan. Naime, prošlo je vremena i ljudi su se naviknuli na križanje pa su u Gradu Šibeniku i Hrvatskim cestama zaključili da ne treba zaustavljati promet i dizati posebnu pompu.
– Već su automobili dobrano prometovali kada je počeo tehnički pregled koji je naposljetku bio u redu pa je križanje dobilo uporabnu dozvolu. Nije imalo smisla ga službeno otvarati – rekao nam je Mileta.
Riječ je, dodaje, o jednom u nizu projekata poput križanja Bosanske i Stjepana Radića gdje je znalo biti puno buke pojedinaca, koji su osobito putem društvenih mreža predviđali katastrofične situacije, a onda ih nakon otvaranja projekata s razlogom nije bilo ni vidjeti ni čuti.
U gradskoj upravi dalje planiraju projekt podzemne garaže ispod Poljane, a u pripremi je i projekt probijanja izlaza sa slijepe ulice takozvanog Njegoševa trga.
– Idemo prema lokacijskoj i građevinskoj dozvoli, u suradnji s Hrvatskim cestama, a nastavljamo i prema rješavanju gradskih ulaza u grad kao što su Njivice, Rokići i takozvani TLM ulaz, u Ulici Velimira Škorpika – objasnio je Mileta.
Oko čvora Meterize isto je bilo medijske pompe. Prvo je bilo problema s čekanjima i semaforima, potom sa vozačkom nekulturom, odnosno ulascima u krivi smjer. Također, ljudi su se žalili kako nema nogostupa prema gradu, a nekim vozačima autobusa smeta i to što sa Šubićevca ne mogu stati na autobusnu stanicu prema gradu.
Sve u svemu, gradnja modernih rotora na Meterizama trajala je godinu dana, a radovi su bili vrijedni oko 20 milijuna kuna koje su financirale Hrvatske ceste.
FOTO/VIDEO Svi putevi ‘voze’ kroz čvor Meterize. Jedino su Šibenčanima dva rotora prilična enigma