Gospođa Višnja Drmić više nije mogla izdržati. Na svom facebook profilu izrazila je ogorčenje i nezadovoljstvo problematikom, a koja se ne tiče samo nje već i dijela naših građana.
Naravno da postojimo zbog vas i da ste nam na prvom mjestu i tu smo da vam uvijek pomognemo riješiti nezadovoljstva, upite, skratiti put običnog građana do institucija gdje se teško mogu odmah naći i dobiti konkretni odgovori.
Konkaktirali smo gospođu Drmić, koja je bila vidno uzbuđena. Ona je najglasnija u situaciji u kojoj se neprestano nalaze putnici na relaciji Šibenik – Brodarica, Brodarica- Šibenik, autobusima Šibenskog autotransporta.
‘Raspored je izložen na tabli autobusne postaje kod Jadranske banke , ali on skoro ničemu ne služi, jer se neprestano iz dana iz dan ponavlja se isti problem. Konkretno, prema Brodarici ne vozi iz dana u dan uredno i točno. Jučer u 12:05 autobus uopće nije došao i to se ponavlja non stop. Pa danas…. Vozač kaže prometniku da mu se raspada getriba, a on njemu a što ti ja tu mogu?. Ma nisu oni krivi, ti su ljudi nemoćni. Onda imate slučaj da 40 putnika čeka i snalazi se kako zna. Pa brod s Krapnja. Čeka 8 ljudi i opet se snalaze jer autobusa uporno nema. Gradonačelnik mi je dva puta odgovorio da će se sve riješiti, da će provjeriti, ali sve je po starom. Zar će se naša djeca voziti u takvim autobusima gdje su getribe neispravne i koji opet kažem ne voze uredno i točno. Govorim u ime ljudi i nije mi to drago, ali nekako se to mora riješiti. Ma iću do kraja, dovesti sve te ljude, pa da kažu. Oni su dobili koncesiju, a kako to? –
Naravno da smo kontaktirali gradonačelnika Željka Burića koji je našao vremena da nam konkretno kaže kako stoje stvari. – ‘Da, oni su dobili koncesiju. U ugovoru je sve do detalja točno precizirano i jasno , tako da je stvar vrlo jednostavna – treba provjeriti da li se oni drže onog u ugovoru, ako ne moguć je i raskid istog. Oni su dužni postupati po ugovoru.-
Naravno, išli smo pitati i Autotransport, ali ZA SADA nismo dobili odgovor. Zašto? Nismo satima uspjeli nikoga dobiti. Od informacija, govornog automata, ostalih brojeva, preko internet stranice koja je u stanju kao i , čini nam se, getriba gore navedenog autobusa.
Zahvaljujemo savjesnoj građanki i apeliramo još jednom na sve vas, dragi čitatelji, da nam pišete. mail urednik@sibenskiportal.hr – vaš servis.