Župan Goran Pauk ujedno i predsjednik Turističke zajednice Šibensko-kninske županije danas je obitelji Franić dodijelio prvu oznaku kvalitete privatnog smještaja „Like HOME“ za apartmane Dupin u Šepurini na otoku Prviću.
Nakon što je lokalno Povjerenstvo utvrdilo da objekt i domaćini u potpunosti zadovoljava kriterije projekta, ovu prvu ploču u Šibensko-kninskoj županiji na fasadu objekta postavio je župan Goran Pauk čestitavši supružnicima Franić na prestižnoj ploči.
Svečanoj dodjeli oznake „Like HOME“ prisustvovali su i gradonačelnica Vodica Branka Juričev Martinčev, direktorica TZ Šibensko-kninske županije Željana Šikić i direktorica ureda TZ Grada Vodica Anita Franin Pećarica.
Proces certificiranja započeo je javnim pozivom svim privatnim iznajmljivačima, koji ispunjavaju kriterije projekta, da se prijave s propisanom dokumentacijom do 08. srpnja 2016. g. u lokalnu turističku zajednicu i na taj način postanu članovi kluba kvalitete „Like HOME“ te da ostvare dodatnu promidžbu putem kanala Turističke zajednice Šibensko-kninske županije poput službenih internetskih stranica, tiskanih materijala, te distribucije putem turističkih sajmova ili prezentacija. Na razini županije se prijavilo njih 40-ak iznajmljivača u obiteljskom smještaju.
„U tijeku je obilazak ostalih objekata u županiji, te će svim ostalim kandidatima koji zadovolje uvjete i uđu u projekt „Like HOME“ ploča biti dodijeljena na svečanoj proslavi Dana turizma Šibensko kninske županije. Poziv će biti obnovljen nakon turističke sezone kroz cijeli mjesec rujan, te se svi zainteresirani, koji nisu uspjeli u prvom roku, mogu javiti u drugom.“, poručio je župan Pauk.
Zbog značaja i specifičnosti privatnog smještaja Šibensko kninske županije te činjenice kako se povećanjem kvalitete smještaja u postojećim kapacitetima i podizanjem razine usluga mogu stvoriti preduvjeti za jačanje te produženje glavne sezone, Turistička zajednica Šibensko- kninske županije je u suradnji sa sustavom lokalnih turističkih zajednica pokrenula projekt Označavanja kvalitete (labelling) u obiteljskom smještaju pod marketinškim imenom „Like HOME“. Riječ je o skupini standarda i mjerila kojima se želi stvoriti nova osnova za povezivanje nositelja obiteljskog smještaja, o nadopuni postojećeg sustava kategorizacije s ciljem povećanja konkurentnosti i razine kvalitete apartmana, soba i kuća koje se privatno iznajmljuju.