U Kulturnom centru Vodice u petak je održana prezentacija školskog programa Vodiški stakleni riton.
Projekt je zamišljen s ciljem upoznavanja učenika s prirodnim obilježjima i povijesnim naslijeđem šireg prostora Vodica te načinom života predrimskog i rimskog razdoblja kako bi mogli aktivnije sudjelovati u očuvanju ukupne zavičajne baštine, a ujedno dugoročno pridonijeti razvoju kraja u kojem žive.
U projekt koji je trajao tijekom cijele školske godine bilo je uključeno 15 učitelja podijeljenih u 9 sekcija: razredna nastava, književnost, jezična (engleski, njemački), likovna, glazbena, tehnička, prirodoslovna (priroda, biologija, kemija), geografija i povijest koji su radili sa šezdesetak učenika od drugog do osmog razreda, pišu infovodice.
Škola se prijavila i na neke objavljene natječaje čiji se rezultati očekuju u drugoj polovini lipnja. Uz Osnovnu školu na ovom sveobuhvatnom vannastavnom projektu sudjelovali su i vanjski suradnici: Pučko otvoreno učilište Vodice, Muzej grada Šibenika, Konzervatorski odjel Šibenik, Muzej antičkog stakla Zadar koji je odobrio besplatan posjet učenika ovom Muzeju i besplatno stručno vodstvo po zadarskom forumu, Odjel za kulturnu i prirodnu baštinu NP Krka s kojim će se ove jeseni organizirati radionica u Burnumu, posjet Zbirci u Puljanima te sudjelovanje učenika na Burnumskim Idama. Upravni odjel za gospodarstvo, poduzetništvo i razvoj grada Šibenika uključio se u projekt pomažući pri sastavljanju prijava na natječaje.
Projekt se nastavlja tijekom ljetnih praznika kada će učenici sudjelovati u sklopu terenske nastave u priredbi “Ljetne bakanalije”. U trećoj fazi projekta početkom rujna učenici će posjetiti Muzej antičkog stakla u Zadru, Arheološki muzej u Zadru i sudjelovati u ljetnoj manifestaciji “Burnumske ide”
Na kraju prezentacije zaslužnim učiteljima, učenicima i sponzorima dodijeljene su zahvalnice. Grad Vodice ovaj je projekt pomogao s 10.000,00 kuna, a vodička Turistička zajednica s 5.000,00 kuna, pišu infovodice na čijim stranicama možete pogledati video prilog i fotogaleriju.