Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ) dodijelila je godišnje nagrade Grand PRix 2015 za najbolja ostvarenja u odnosima s javnošću. Laureati osme po redu dodjele nagrada su HEP – Hrvatska elektroprivreda, Muzej grada Šibenika, Maksima komunikacije, Bisnode, Zagrebačka banka i DM – Drogerie markt, Coca–Cola HBC Hrvatska i Hrvatska pošta, Publico i Kreator (ATK).
Nagrade Grand PRix HUOJ-a dodjeljuju se najboljim komunikacijskim projektima te je ove godine u konkurenciji bilo prijavljeno čak 52 projekata. Stručni žiri u sastavu od jedanaest komunikacijskih stručnjaka, na čelu s predsjednicom Vlatkom Škorić, ocijenio je projekte u sedam kategorija te su posebne nagrade dodijeljene i pojedincima za izvrsnost u stručnim ostvarenjima.
Projekt 20(x) IMAMO ŽICU Hrvatske elektroprivrede iza kojeg stoji vodičanin Darko Alfirev najbolji je u kategoriji Grand PRix za društveno odgovorno poslovanje. Za istu nagradu u finalu su konkurirali „Medveščakovi „Ružičasti listopad” dresovi” (KHL Medveščak i Podravka), te „Moje sunce za Gunju” (INA – Industrija nafte).
Diplomirani sociolog Darko Alfirev prošle godine je dobio stručni certfikat za odnose s javnošću koji dodjeljuje krovna organizacija te struke u Hrvatskoj. Zaposlen je u HEP-u kao rukovoditelj Odjela za odnose s javnošću a radnu karijeru započeo je u NE Krško.
Darko živi u Zagrebu a u svoje Vodice redovito navraća za vrijeme ljetnih praznika.
IZVOR: infovodice.com