Sven je za sebe, trudnu suprugu i dvogodišnju kćer kupio povratne karte, ali autobus za povratak nije postojao. Kćeri (2) su spojili stolice da spava, a oni su tražili bus, piše 24sata.
– Moja trudna supruga, kći od dvije godine i ja zapeli smo na nekoliko sati u noći u restoranu brze hrane na autobusnom kolodvoru u Vodicama. Spojili smo dvije stolice, a malena je na njima zaspala dok smo čekali bilo koji autobus za Zagreb – kaže razjareni čitatelj Sven D. iz Zagreba (24), koji je doživio put iz noćne more kad je kupio karte za autobus koji ne postoji. Sve je počelo u Zagrebu.
– U ponedjeljak smo u Zagrebu kupili tri povratne karte za Vodice kod autobusnog prijevoznika APP Požega. Platili smo i rezervaciju sjedala, sve zajedno 466 kuna. Ali na njima je već netko sjedio, a u ostatku autobusa ostalo je još samo jedno prazno mjesto – govori Sven o putovanju koje je trebalo početi u tri sata u noći s Autobusnog kolodvora Zagreb. Autobus je krenuo, a da se oni nisu stigli smjestiti na mjesta. Sven je viknuo da stanu.
– Prebacili su nas u drugi autobus istog prijevoznika. Kofere su utrpali između sjedala, a ne u prtljažnik i tako smo stigli do Vodica – prepričava Sven. Za Zagreb su se trebali vratiti idućeg dana, ali na internetu nije bilo informacija kad autobus polazi iz Vodica. Zvao je Arriva grupu, u čijoj je grupaciji APP Požega.
– Gospođa s druge strane slušalice bila je zatečena jer u računalu nije bilo informacija da taj autoprijevoznik vozi prema Zagrebu. Čak nije imala informacije da su dva autobusa došla u Vodice – govori Sven. Nazvao je i autobusni kolodvor u Vodicama te mu je blagajnica rekla kako ima autobus APP Požege koji vozi prema Osijeku, ali staje u Zagrebu.
– Prihvatio sam, čak rezervirao karte za 15 kuna i odjavio apartman u kojem sam bio s obitelji. Bus je trebao krenuti u 20.50, ali je kasnio do 21.15. A onda smo doznali da on ne vozi preko Zagreba. Šokirao sam se – govori Sven.
Shvatio je da nema autobusa za Zagreb kojim bi se vratili, u apartman nisu mogli jer su se odjavili, a zatvorile su se i kolodvorske blagajne. Jedino je cijelu noć radio fast food.
– U njemu smo spojili dvije stolice kako bi naša kći odspavala, a mi smo čekali da naiđe bilo koji autobus za Zagreb. Konačno, u 23.30 sati došao je autobus drugog prijevoznika, a mi smo se njime vratili u Zagreb u četiri ujutro i platili u njemu 348 kuna za nove karte – prepričava Sven.
Arriva grupa vratila mu je sav novac. Iz Arrive grupe su potvrdili događaj i iskazali žaljenje. Potvrdili su informacije koje je naknadno saznao i Sven – da od 1. srpnja do 31. kolovoza njihov autobus ne vozi između Vodica i Zagreba, dok u ostatku godine vozi.
– Ispričavamo se zbog izostanka pravovaljane informacije. U Arriva Hrvatska posebno pazimo na zadovoljstvo putnika, kvalitetu usluga koju pružamo te o točnoj i pravovremenoj informiranosti djelatnika. Poduzet ćemo dodatne napore kako se slična situacija ne bi ponovila – napisali su. No Sven razmišlja i privatnoj tužbi. Sanja Keretić iz Potrošača Varaždin kaže kako Zakon o zaštiti potrošača prepoznaje pravo potrošača za naknadom štete.
– Ali u ovom slučaju je teško dokazati kolika je to šteta nastala od čekanja na kolodvoru i kolika je to duševna bol. A to se može ‘izganjati’ jedino privatnom tužbom koja bi bila neizvjesna – kaže Keretić.
FOTO Ilustracija/arhiva