Rogoznica je jedna od rijetkih općina u Šibensko-kninskoj županiji koja je tijekom predsezone i sezone ostvarila dobre rezultate što se uvelike može zahvaliti dobrom imidžu i višegodišnjim ulaganjima Općine u komunalnu infrastrukturu orijentiranom na turistički razvoj mjesta. Od atraktivnog ribljeg akvarija u samom centru, jedinstvenog labirinta od lavande, nove šetnice te uređenih plaža, Rogoznica je i novim sloganom ‘Rogoznica – srce Dalmacije’, jasno pokazala pravac u kojemu se želi razvijati. A da su napori svih subjekata zaduženih za kreiranje jednog novog lica Rogoznice naišli na plodno tlo najbolje pokazuju brojke.
POZITIVNI REZULTATI
-Rogoznica je jedna od rijetkih općina u našoj županiji koja je u turističkoj predsezoni i sezoni ostvarila pozitivne rezultate. Čak nas je ‘zaobišla’ i neugodna srpanjska rupa, a jedini mjesec u kojemu je ostvren nešto slabiji broj dolazaka i noćenja bio je svibanj. No, i tu se radilo o samo par negativnih postotaka koji nisu značajnije utjecali na sveukupno odličnu sezonu – govori nam Marijo Mladinić, direktor Turističke zajednice.
Okvirno gledajući, Rogoznica bi sezonu mogla završiti s deset posto većim povećanjem broja dolazaka gostiju u odnosu na prošlu godinu. Jedan od razloga koji Rogoznicu čini još atraktivnijom svakako je i kulturno-zabavni program koji se pažljivo i pomno priprema kako bi se zadovoljili najrazličitiji ukusi, od najmlađe do one malo starije publike.
– Kulturno-zabavni program u Rogoznici je i ovog ljeta zaista raznolik i sadržajan što se pokazalo kao veoma uspješna kombinacija koja zadovoljava većinu ukusa naših gostiju, ali i našeg lokalnog stanovništva, ugostitelja i sl. To je jedan mix manifestacija koje prezentiraju našu tradiciju i kulturu, i zabavnih show programa, u kojima svatko može pronaći nešto za sebe, pa tako i mnoge naše manje ili veće manifestacije privlače ne samo goste iz Rogoznice, nego i iz mnogih drugih okolnih područja. Naravno da program uvijek može biti i bolji i kvalitetniji, mi konstantno osluškujemo reakcije naših gostiju, i sukladno tome mislimo da trebamo malo povećati naglasak na programima internacionalnog tipa, poput show-a Studio 54, taj tip muzike je svima jako dobro poznat, širi pozitivnu energiju i zaista nailazi na odlične reakcije publike. Nadalje, svakako bi nam dobro došla još neka manifestacija koja bi bila jedinstvena za Rogoznicu, koja bi prezentirala naše izvorne vrijednosti, ljepote, priče i legende kojima Rogoznica obiluje. To bi bio jedan opsežan projekt čiji nositelj ne može biti samo turistička zajednica, nego cijela lokalna sredina. U svakom slučaju, kvalitetne ideje postoje, a nadamo se da ćemo u skoroj budućnosti ugledati i realizaciju takvih manifestacija – kaže Mladinić.
NOVI KAPACITETI
– Ideja za poboljšanja i novitete za što bolju promociju Rogoznice u sljedećoj godini svakako ima, ali trebamo prvo privesti kraju ovu sezonu koja u Rogoznici još traje, kraj je kolovoza, a Rogoznica je i dalje puna gostiju. Potom ćemo sa našim turističkim vijećem sagledati sve rezultate ove sezone, raspraviti što je bilo dobro, loše, što se može popraviti, te donijeti odluke o konkretnim projektima za sljedeću godinu, koje ćemo onda zasigurno i prezentirati javnosti – kaže Mladinić.
Jedna od stvari koja se s nestrpljenjem očekuje je i početak izgradnje hotelskog kompleksa u Kalebovoj luci. Mladinić je uvjeren kako će to biti velika prekretnica za cijelo rogozničko područje.
– Izgradnja hotelskog kompleksa u Kalebovoj luci je svakako projekt koji će vjerojatno uvelike izmijeniti sliku turizma u Rogoznici, i to je nešto što mi turistički radnici iščekujemo i čemu se svi radujemo. Jedan takav kompleks može biti ona prekretnica koja će značajno produžiti turističku sezonu na našem području – kaže Mladinić.