Više

    EVO ZAŠTO Rogoznica je Plava krava i na nju se treba ugledati

     

    Uz iznimno povećanje broja noćenja od 25% u prvih 9 mjeseci ove godine ( 675.023 noćenja ) , proglašenje Marine Frapa najboljom na Jadranu u Rogoznici se mogu pohvaliti i biti ponosni na najbolju promotivnu akciju ne samo ove godine, nego i u povijesti našeg turizma koja sasvim sigurno zaslužuje ići u anale našeg turizma. Zato im ovim putem dodjeljujem titulu Plave krave našeg turizma.

    Da, Plave krave, no krenimo redom…

    Genijalna i fenomenalan kampanja mobilnog turističkog ureda koji ide prema gostima, a ne gosti prema njemu je svakako ideja na anale. Mobilni Visitor Centar je inovativan projekt Turističke zajednice općine Rogoznica kojim se informacijama pokrivaju raspršena mjesta ove naše dalmatinske općine poznate po obiteljskom turizmu. Ured TZ-a na kotačima je ljetos tako pružao informacije gostima i njihovim domaćinima od Kanice do Zečeva i bio na raspolaganju svima i to baš u njihovom malom mistu.

    Informacije su gostima dolazile šarmantnim retro kombijem tamo gdje su se u tom trenutku nalazili; na plažu, šetnicu ili feštu – gdje su gosti tu je i TZ Rogoznica. Ovakav iskorak prema gostima, iznajmljivačima i lokalnoj zajednici podigao je kvalitetu rogozničkog turizma, a u neposrednoj komunikaciji se došlo do vrijednih smjernica za napredak i razvoj turističke ponude mjesta, kao i veliki medijski besplatni PR te tisuće slika na društvenim mrežama. „Projekt Mobilnog Visitor Centra se već u prvoj godini pokazao kao opravdano marketinško ulaganje i zbog svoje jedinstvenosti kao pravo osvježenje u turističkoj ponudi. Mobilni Visitor Centar uz sve aktivnosti cjelokupne lokalne zajednice općine Rogoznica postaje bitan kotačić izgradnje branda Rogoznice kao idealne destinacije za obiteljski odmor.

    Iz izjave g.Mladinića važno je istaknuti riječ marketinško ulaganje, jer marketing nikada nije trošak, nego investicija tj. ulaganje. Također, u današnjem poslovanju i dnevnom ritmu potrošači su kao nikad prije izloženi razno raznim kampanjama i porukama, gdje god se okrete postoji neka komunikacija. Kako kažu istraživanja tržišta, prosječan potrošač izložen je oko 20.000 reklamnih poruka dnevno. Zato je nikad teže dobiti pažnju ciljne skupine, a rješenje problema je upravo u kreativnosti, inovativnosti i kako biti drugačiji.

    TZ Rogoznice je bila hrabra, svjesna da moraju biti drugačiji i inovativni kako bi privukli pažnju, a rezultat Mobilnog Visitor Centra ne da je pun pogodak, nego je primjer za udžbenike, kako za trenutne turističke djelatnike tako i za buduće.

    Turistička zajednica Rogoznice definitivno ove turističke sezone zaslužuje titulu plave krave našeg turizma. Genijalna i fenomenalna kampanja. Čestitati im možete jednim lajkom na njihovu FB stranicu , to je najmanje zaslužuju, pa da i Vi budete ambasadori turizma u Rogoznici.

    Budite Plava krava, budite kao TZ Rogoznice.

    izvor:hrturizam

    - Advertisment -

    NAJNOVIJE

    Moćan i autentičan: Nova kolekcija dizajnerskog nakita za...

    Šibenska umjetnica čiji rad obožavaju ljubiteljice i ljubitelji moćnih komada nakita koji podižu svaku odjevnu kombinaciju, predstavlja svoju drugu mušku kolekciju. Ovog puta je...

    Juraj Batelja predstavio knjigu ‘Mamma Schiavona ili Majka...

    Knjiga „Mamma Schiavona iliti Majka Božja Hrvatska “ autora mons. dr. sc. Jurja Batelje, , predstavljena je u ponedjeljak 22. travnja u Interpretacijskom centru...

    Županija objavila Javni natječaj za dodjelu financijskih sredstava...

    Šibensko-kninska županija objavila je na svojim stranicama Javni natječaj za dodjelu financijskih sredstava iz Proračuna Šibensko-kninske županije za 2024. godinu iz područja zdravstva, socijalne...

    Porezna uprava upozorava: Širi se prijevara o povratu...

    Iz Porezne uprave u utorak su upozorili da se aktualizacijom povrata poreza bilježe brojni pokušaji prijevara kolanjem phishing poruka u kojima se pošiljatelj lažno...

    NAJNOVIJE

    Moćan i autentičan: Nova kolekcija dizajnerskog nakita za muškarce, nosi ga i Dino Jelusić

    Šibenska umjetnica čiji rad obožavaju ljubiteljice i ljubitelji moćnih komada nakita koji podižu svaku odjevnu kombinaciju, predstavlja svoju drugu mušku kolekciju. Ovog puta je...

    Juraj Batelja predstavio knjigu ‘Mamma Schiavona ili Majka Božja Hrvatska’

    Knjiga „Mamma Schiavona iliti Majka Božja Hrvatska “ autora mons. dr. sc. Jurja Batelje, , predstavljena je u ponedjeljak 22. travnja u Interpretacijskom centru...

    Županija objavila Javni natječaj za dodjelu financijskih sredstava udrugama s područja zdravstva, socijalne skrbi, veteranskih udruga i udruga proizašlih iz Domovinskog rata

    Šibensko-kninska županija objavila je na svojim stranicama Javni natječaj za dodjelu financijskih sredstava iz Proračuna Šibensko-kninske županije za 2024. godinu iz područja zdravstva, socijalne...

    Porezna uprava upozorava: Širi se prijevara o povratu poreza. ‘Apeliramo na sve obveznike da pozorno čitaju poruke’

    Iz Porezne uprave u utorak su upozorili da se aktualizacijom povrata poreza bilježe brojni pokušaji prijevara kolanjem phishing poruka u kojima se pošiljatelj lažno...