Općina Tribunj iz godine u godinu ostvaruje sve veći broj turističkih noćenja i postaje značajna turistička destinacija Šibenske rivijere. Međutim, Tribunj je ipak prepoznatljiviji kao ribarski centar sa svojom flotom od 27 brodova, a oko 400 mještana Tribunja žive isključivo od ribarstva.
USKORO VELETRŽNICA RIBE
Najnoviji projekt veletržnice ribe koji je pri završetku i kojom će upravljati Ribarska zadruga Adria samo potvrđuje značaj koji će Tribunj imati u budućnosti za hrvatsko ribarstvo i regiju. A ta velika ribarska priča počela je dobivati konture još prije tridesetak godina kada su se lokalni ribari okupili i odlučili pokrenuti izgradnju ribarske luke jer su smatrali da će s nadolazećim godinama broj ribara i brodica samo rasti i vrlo vjerojatno će se susresti s problemom priveza kočarica i manjih brodica. Tadašnja Udruga koja danas djeluje kao Zadruga dobila je od Šibensko – kninske županije koncesiju na pomorskom dobru za Ribarsku luku Tribunj, luku posebne namjene koja se prostire na lukobranu Sv. Nikole čija je izgradnja započela još 1990-ih godina. Ribarska luka danas obuhvaća oko 21 tisuću metara kvadratnih s lukobranom duljine 300 metara i morskim dijelom na kojem dubina varira od 2 do 7 metara.
SANACIJA ŠKOLJERE
Inače, lukobran onakav kakav je napravljen tada nije se bitnije mijenjao sve do nedavnog uređenja kada je Lučka uprava Šibensko – kninske županije sanirala školjere lukobrana.
– U školjeru lukobrana utrošeno je oko 200 kubika kamena. No nije samo saniran školjera, već je uređen i kompletni gornji plato lukobrana na kojemu su instalirani ormarići za struju i vodu. Ujedno, postavljena je i nova javna rasvjeta, a u uređen je prilaz lukobranu s video nadzorom, izgrađen je parking te su postavljeni naplatna kućica i rampa. Za ove radove naša Lučka uprava izdvojila je oko 1,5 milijun kuna – kazao nam je Nebojša Makarin iz Lučke uprave Šibensko-kninske županije. Zasigurno će ovim uređenjem lukobran konačno dobiti svoju svrhu, a ribarska luka će napokon moći djelovati sa svom mogućom infrastrukturom i logistikom potrebnom za obavljanje ribarske djelatnosti uz zadovoljene maksimalnih sigurnosnih uvjeta.