Nakon nedavnih najava o ukidanju željezničke linije Knin-Zadar zbog neisplativosti, HŽ je odlučio obnoviti tu prugu, što znači da je ipak nema namjeru ukidati. Tvrtka HŽ Infrastruktura koja djeluje pod okriljem te velike državne tvrtke zadužene za željeznice, započela je, naime, obnovu pruge Knin – Zadar duljine 94 kilometra i to na dionici Kistanje – Benkovac, priopćili su iz HŽ-a.
POVEĆAN KAPACITET
Radovi bi mogli trajati između 24 i 36 mjeseci, ovisno o zatvaranjima pruge te vremenskim uvjetima, a procijenjena vrijednost radova iznosi oko 100 milijuna kuna.
Obnovom se brzina vožnje planira povećati sa sadašnjih 50 na 80 kilometara na sat, a maksimalno osovinsko opterećenje na 20 tona po osovini. Radove izvodi Poslovni centar održavanja i građenja pruga HŽ Infrastrukture.
NOVI PRAGOVI
Obnovom dionica na pruzi Knin – Zadar povećat će se i njezina propusna moć. Na zahtjevnije dijelove dionice ugrađivat će se novi drveni pragovi, a na manje zahtjevnim dijelovima ugrađivat će se drveni pragovi s remontiranih koridorskih pruga, stoji u priopćenju HŽ-a.