Mjesni odbor Zlarin pokrenuo je on line peticiju protiv zatvaranja jedinog kioska Tiska u mjestu.
– Mještani Zlarina i vlasnici kuća u Zlarinu mole Tisak i ostale nadležne institucije da ne zatvaraju jedini kiosk koji imamo na Zlarinu. Osim što u kiosku možemo nabavljati razne potrepštine ljeti i zimi ,u njemu su zaposlene dvije osobe koje su k tome i u srodstvu. Zatvaranjem kioska gubimo jedno važno opskrbno mjesto, koje je na malom otoku lišenom svega i te kako potrebno. Do prvog kioska moramo ići brodom i potom čekati minimum dva i po sata. Gubimo i dva radna mjesta za naše sumještane pa tako i potencijalno smanjujemo broj stanovnika na otoku – navode u obrazloženju peticije iz Mjesnog odbora Zlarin.
Među komentarima oko 500 stanovnika i brojnih gostiju Zlarina, koji su već potpisali peticiju, izdvajamo dva.
– Na Zlarinu imam uže članove obitelji koji tamo žive. Kiosk preko ljeta ima puno posla, po zimi manje, što je normalno s obzirom na broj stanovnika koji tamo stalno žive. Kiosk je vrlo važan tako malom otoku, zar bi ti ljudi trebali ići brodom u Šibenik platiti račune, kupiti novine, knjigu, često puta kada ne radi dućan, jer radi dvokratno, kiosk je jedino mjesto na kojem možete nešto kupiti. Na kiosku rade dvoje mladih mještana, kojima Tisak ne mora plaćati ni putne troškove. I njima je to materijalna egzistencija. A mislite da im je lako, svako jutro ići na brod po novine, dostavu opet vraćati na brod…. ali rade sa voljom i pošteno svoj posao. Taj otok, koji je predivan, najljepši otok na svijetu, gdje ljudi teško zarađuju za svoj kruh, gdje živi pretežno starije stanovništvo koje nema mobilno bankarstvo da plati račune, koje se ne služi internetom da pročita novine, koje ne može na brod do Šibenika da si kupi 200 grama kave ili mentol bombone 505 sa crtom, žene koje kad dobiju menstruaciju ako ne radi dućan nemaju gdje kupiti uloške osim na kiosku…. zar nije jasno da osim dućana koji radi dvokratno nema se više gdje što kupiti.
– Tvrtci Tisak plus d.o.o., kao i drugim tvrtkama javnim i privatnim u Hrvatskoj, mora biti dužnost i obaveza da pridonose razvoju hrvatskih otoka, pa tako i Zlarina, bez obzira na profit tj. neprofit, otoci nisu profitni subjekti. Otoci se moraju razvijati i naseljavati, a ne pustošiti i raseljavati, i svi moraju pridonijet tome. Jedan takav primjer je ova trafika na Zlarinu koja žiteljima Zlarina i njihovim gostima puno znači, a svi ti ljudi općenito koriste usluge Tiska i s time povećavaju toj firmi profit. Prema tome, gospodo iz Tiska izvolite trafiku ostavit otvorenom! Hvala – napisao je jedan, kako se potpisao, čest gost Zlarina