Radovi na izgradnji novog čvora Rokići koje za Hrvatske ceste od kolovoza obavlja Strabag već su poprilično odmakli, a zahvaljujući povoljnim vremenskim prilikama u Hrvatskim cestama očekuju da će do blagdanske stanke u prosincu biti asfaltirani svi novi kolnici prema Rokićima.
– Na samoj Jadranskoj magistrali već je postavljen prvi asfaltni sloj i sada se radi konstrukcija kolnika. Slijedi nam izgradnja oborinske odvodnje i drugih instalacija, a iskopi na drugoj strani u brdu također idu odličnim tempom. Svi objekti u Rokićima su završeni, a riječ je o tri pješačka pothodnika koji povezuju prostore između cesta. Pothodnici su preduvjet da danas-sutra Grad Šibenik i te prostore privede funkciji koju će željeti – kazao nam je Nenad Goleš, voditelj projekta iz Hrvatskih cesta.
Strabag će tijekom božićnih i novogodišnjih blagdana nakratko prekinuti radove, a već iza Nove godine promet sa Jadranske magistrale bit će preusmjeren na nove ceste kako bi moglo početi kopanje i izgradnja prolaza ispod magistrale.
– Kako je i najavljivao izvođač, svi radovi planirani su na način da se minimalno usporava promet te da se ne prekidaju glavni prometni tokovi. Vjerujem da i građani vide veličinu ovog zahvata koji do sada nije, a neće ni ubuduće prouzročiti veće zastoje prometa. Mi kao investitor zadovoljni smo ozbiljnošću Strabaga i tempom radova koji su za sada u svim planiranim rokovima – dodaje Goleš i napominje kako i na drugom njihovom gradilištu u Brodarici sve ide po planu i trebalo bi biti gotovo do travnja 2021. godine.
Podsjetimo, Strabag je s Hrvatskim cestama 29. lipnja sklopio ugovor za izgradnju čvora Rokići, u kolovozu su i službeno otvorili gradilište prvim pripremnim radovima za rekonstrukciju tog vrlo frekventnog ulaza u Šibenik. Investicija je vrijedna oko 29 milijuna kuna, a Hrvatske ceste u potpunosti financiraju taj iznos. Ugovorni rok izvođenja radova je 12 mjeseci.
Rekonstrukcija čvora Rokići obuhvaća izgradnju raskrižja u dvije razine i to u urbanom prostoru Šibenika što znači da će, uz rješavanje prometnih tokova, značiti i izgradnju javne rasvjete, pješačkih staza, oborinske odvodnje, a dijelom i rekonstrukciju postojeće gradske infrastrukture.