Ovogodišnja turistička sezona rezultirala je povećanim dolascima i noćenjima, a Šibenik je zabilježio i odličnu predsezonu koja, uz je ostale tržišne indikatore, najavljivala sezonu sa sličnim pozitivnim trendovima. Međutim, početkom glavne sezone došlo je do nešto slabije popunjenosti smještajnih kapaciteta u hotelima, kampovima, privatnom smještaju a posebno u nautičkom sektoru.
Unatoč tomu, premašen je prihodovni plan za 105.000 eura, pa je na današnjoj sjednici Turističkog vijeća Turističke zajednice grada Šibenika usvojen rebalans plana za 2024. godinu u iznosu od 1.425.000 eura. U dnevni red sjednice uvršten je i program rada TZ grada Šibenika za 2025. godinu kojega je detaljnije predstavio Dino Karađole, direktor Turističke zajednice grada Šibenika.
– Naš plan za sljedeću godinu, uz umjereni optimizam, bazirat će se na povećanju prometa iz 2024. godine za 5-10 posto, očekujući porast u predsezoni i posezoni zbog ekspanzije MICE segmenta u Amadria Parku te pozicioniranju grada Šibenika sa svojim kulturno-povijesnim nasljeđem na turističkom tržištu – kazao je Karađole dodavši kako će se šibenska TZ jače okrenuti na tržišta koja se, nakon krize uzrokovane epidemijom COVID-a, ponovno vraćaju a prvenstveno se to odnosi na tržište SAD-a, Velike Britanije i dalekog Istoka.
Kada je riječ o turističkim događanjima i kulturno-zabavnim manifestacijama, TZ grada Šibenika će, kazano je, u skladu s financijskim mogućnostima, poticati i pomagati razne kulturne, zabavne, sportske, ekološke i ostale manifestacije s ciljem poboljšanja kvalitete i raznovrsnosti ukupne turističke ponude te podizanja atraktivnosti i konkurentnosti destinacije. Podržat će se i lokalne pučke fešte u manjim turističkim mjestima i gradskim turističkim zonama.
– Uz već dobro poznata događanja, u program je uvršten i projekt Marende kojim želimo revitalizirati i sačuvati koncept marende te gastronomskih vrijednosti i tradicijskih običaja Šibenika i Županije. Cilj je da se marenda s vremenom pretvori u atrakciju koja će obogatiti nađu turističku gastro ponudu. Također smo u program uveli i organizaciju i revitalizaciju pokladnih aktivnosti kroz projekt Maškare – rekao je Karađole.
Gradonačelnik Šibenika Željko Burić, u ulozi predsjednika Turističkog vijeća Turističke zajednice grada Šibenika, izrazio je zadovoljstvo dosadašnjim turističkim rezultatima te programom rada za 2025. godinu koji, kako je istaknuo, teži daljnjem profiliranju i jačanju Šibenika kao cjelogodišnje destinacije.