Obećali i bolju uslugu

Stara pošta u Šibeniku ipak hotel? Svoju namjeru Uprava HP-a iznijela gradonačelniku Buriću

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Predsjednik Uprave Hrvatske pošte Ivan Čulo izvijestio je na današnjem sastanku u Zagrebu šibenskog gradonačelnika Željka Burića da oni ostaju pri ideji prenamjene ‘stare pošte’ u Šibeniku u hotelski kapacitet. Konkretnije aktivnosti vezane uz nekretninu Hrvatska pošta planira pokrenuti u drugoj polovici godine, najavljeno je.

Podsjetimo, tu zgradu Hrvatska pošta je pokušala prodati na javnom natječaju još krajem 2014. godine za 1,4 milijuna eura, ali bez uspjeha. Potom su, prije tri godine, objavili priopćenje u kojem najavljuju da su odlučili ne prodati zgradu u Ulici Vladimira Nazora u središtu Šibenika. Najavili su tada i kako će ‘Hrvatska pošta aktivirati ovu nekretninu, ali u najboljem svjetlu’ i tek kada se potvrde planovi s vlasnikom, o tome će reći nešto više.

Šibenski portal prije nešto više od dva tjedna tražio je od Hrvatske pošte informaciju o zgradi na atraktiuvnoj poziciji, a na naš upit o njezinoj budućnosti odgovorili su da još uvijek aktivno rade na ‘utvrđivanju namjene zgrade u središtu Šibenika koja ima status kapitalne nekretnine u gradu te je u njoj još uvijek aktivna HT centrala. Nažalost zbog epidemije koronavirusa, a posebno zbog potresa koji je uništio upravnu zgradu Hrvatske pošte i poštanski ured u Jurišićevoj ulici u Zagrebu morali samo dio planova izmijeniti. Naime, hitno smo morali aktivirati i sanirati drugu nekretninu kako bismo više od 200 kolegica i kolega preselili, radimo na preseljenju i obnovi čak pet poštanskih ureda u centru Zagreba koji su nastradali uslijed potresa te smo u saniranju i 10 prostora, ponajviše poštanskih ureda na području Banovine. Znamo da iz perspektive Šibenika to ne izgleda na prvu povezano, ali sve napore koje ulažemo u investiranje i u aktivaciju naših nekretnina ne možemo gledati izdvojeno. Dakle, ovo je bila izvanredna prilagodba situaciji, obzirom da smo bili jako fokusirani na kontinuirano pružanje usluga uslijed pandemije i saniranje štete nastale u potresima. Čim odredimo najbolje rješenje koje je u interesu tvrtke i lokalne zajednice obavijestit ćemo javnost i medije – napisali su iz Ureda za korporativne komunikacije Hrvatske pošte 19. siječnja!?

Na sastanku u Zagrebu bilo je riječi i o sve većem nezadovoljstvu građana uslugom HP-a na području grada Šibenika. Gradonačelnik je iznio pritužbe koje Gradska uprava u posljednje vrijeme učestalo zaprima od strane građana, a tiču se poštanskih usluga. Dogovoreno je kako će HP d.d. intenzivirati napore za unaprjeđenjem kvalitete pružanja usluge kako bi se otklonili problemi u poslovanju.


Pratite nas i na društvenim mrežama:

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.