Predsjednik i potpredsjednik šibenskog SDP-a, Tonči Restović i Ivan Rajić pozvali su gradske čelnike da traže poništenje natječaja za izvođača radova rekonstrukcije čvora Rokići i odustanu od aktualnog projekta koji će nepovratno uništiti više šume nego je to realno potrebno i dovesti do dodatnog prometnog zagušenja u gradu.
– Već je proveden natječaj za rješenje koje iz minimalno tri razloga, po nama, nije dobro. To je jedno od najskupljih rješenja za rješavanje ovakvog problema ulaska u bilo koji grad, druga stvar je što u vrijeme kada svi u svijetu na prvo mjesto stavljaju ekologiju i očuvanje prirode, ovdje ćemo ovakvim rješenjem svjedočiti uništenju velikog dijela šume u Rokićima, a pri tom sumnjam da ćemo dobiti kvalitetno prometno rješenje. Ako je predviđeno da će se ovdje povećati promet za nekih 5.000 automobila na ulazu u grad, a i sada su gužve na prometnici koja se spušta od Rokića prema centru grada, možemo zamisliti što će onda biti – kazao je Restović dodavši kako ni privatni vlasnici koji će biti izvlašteni sigurno neće biti zadovoljni.
Iz šibenskog SDP-a podsjetili su da je gradska vlast imala nekoliko projekata među kojima su mogli odabrati onaj najbolji i najjeftiniji.
– Odabrali su projekt Donata iz Zadra koji toliko radikalno ulazi u sječu šume da je to nevjerojatno, a imali su i drugi projekt Građevinskog fakulteta iz Zagreba koji je jednako kvalitetan i stručno izrađen i manje ulazi u šumu je projekt. U zadnjih nekoliko godina mi smo imali i treći projekt rotora koji je još manje radikalan i također osigurava nesmetan, brz i kvalitetan izlazak iz grada na ovome području. Samo oni u gradskoj upravi znaju zašto su prihvatili najradikalniji i najskuplji projekt. Još ima vremena i očekujemo da će gradska vlast s gradonačelnikom Burićem na čelu tražiti poništenje ovog natječaja, razmotriti sve ostale mogućnosti rješenja ovoga izlaza te se odlučiti za projekt koji će sačuvati ovu šumu – kazao je Rajić dodavši kako je procijenjena vrijednost projekta Građevinskog fakulteta iz Zagreba bila nešto više od 20 milijuna kuna, a aktualnog projekta je iznad 30 milijuna kuna.