Razlika nije mala

Potrošači u Varošu dobili nerealno visoke račune. Iz Vodovoda poručuju: Šaljite prigovore

Pratite nas i na društvenim mrežama:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Nekoliko naših čitatelja iz šibenskog Varoša potužilo nam se na iznose računa šibenskog Vodovoda i odvodnje koje su dobili za protekli mjesec. Tvrde da prije početka radova na Aglomeraciji kroz Miminac i Ulicu Nikole Tesle nisu imali ni blizu toliku potrošnju vode kolika im je navedena na zadnjem obračunu.

– Mojoj majci, koja živi sama i slabo je pokretna, ovaj mjesec iz Vodovoda je stigao račun za 19 kubika potrošene vode. Nema šanse da ona toliko potroši ili da joj iscuri. Redovito je obilazim i znam da nigdje ne curi voda, a do sada joj je mjesečna potrošnja bila stalno dva do tri kubika vode. Ovaj enormno visoki račun poklapa se s radovima Aglomeracije u njezinoj ulici. Znam da je još nekoliko ljudi u Varošu dobilo daleko veće račune za zadnji mjesec i svi to povezuju s radovima u Ulici Nikole Tesle. Nije mi jasno da oni u Vodovodu to nisu sami uočili i reagirali – kaže nam Duško Jaramaz.

U još nezavidnijoj situaciji je Oriana Kunčić kojoj već šest mjeseci stižu znatno veći računi za vodu s potrošnjom kakvu ranije nije imala, a nije im se mijenjao ni broj članova u kućanstvu, niti navike u trošenju vode.

– Zvala sam i vodoinstalatere koji su pregledali sve cijevi u kući i nisu pronašli nikakav kvar gdje bi se gubila tolika količina vode. Mjesecima već idem u Vodovod i pišem prigovore, ali do danas se ništa nije promijenilo. Imam tu nesreću da živim u Mimincu pa su nas zahvatili i oni prvi radovi kroz Miminac i ovi sada u Nikole Tesle. Zadnji račun je ipak daleko najveći na iznos od 680 kuna, a one ranije sam, u strahu od ovrha koje odmah podižu, platila. Ovo je nerealna potrošnja i već sam umorna od redovitog prigovaranja od kojeg sam i dalje samo ja na šteti – priča nam Oriana Kunčić.

U Vodovodu su nam rekli kako im se svi građani koji misle da su dobili neralno visoke račune mogu javiti na šaltere naplate ili uputiti mail s reklamacijom.

– Moguće je da je tolika potrošnja vode posljedica radova i molim sve one koji imaju reklamaciju da nam se jave, osobno ili mailom. Sve ćemo to ispitati i ispraviti eventualne greške – kazala je Anita Vlaić, glasnogovornica Vodovoda i odvodnje.

Mogućnost greške potvrdio nam je i direktor Vodovoda i odvodnje Šibenik Frane Malenica, koji kaže kako je to poznat problem kada se obavljaju radovi s prespajanjima potrošača.

– Takve su situacije moguće kod prespajanja tijekom radova, a takve situacije imali smo i na drugim gradilištima. Potrošači koji su dobili osjetno veće račune mogu nam uputiti prigovor na mail adresu kontakt@vodovodsib.hr ili osobno u prostorije naplate. Nama su takvi slučajevi već poznati, ali sve se to može brzo riješiti. Mi u bazi podataka vidimo prosjek potrošnje i ako je došlo do neralnog povećanja količine potrošene vode. Tada kontaktiramo i našu službu na terenu koja je obavljala prespajanje i uglavnom potrošačima uvažimo prigovor – kazao je Malenica.


Pratite nas i na društvenim mrežama:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.