Ponude od 44 do 48 milijuna kuna

Pomorsko-putnički terminal na Gatu Vrulje žele graditi četiri ponuditelja

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Za izgradnju pomorsko-putničkog terminala na Gatu Vrulje u Šibeniku na javni natječaj koji je danas zaključen stigle su četiri ponude, potvrdio je za Šibenski portal Čedo Petrina, ravnatelj Lučke uprave Šibenik.

– Naša je procjena vrijednosti radova bila 43 milijuna kuna bez PDV-a, a sve četiri pristigle ponude su iznad tog iznosa. Sve su u rasponu od 44,5 do 48,5 milijuna kuna, a neke se razlikuju u samo 300 tisuća kuna. To znači da je i naša procjena bila kvalitetna i realna. Kako je riječ o vrlo opsežnim materijalima i stotinama stranica svake ponude, postupak evaluacije ponuda trajat će oko 45 dana i tada ćemo imati ime odabranog izvođača radova – kazao nam je Petrina uz napomenu kako će odabrani izvođač za izgradnju imati rok od 18 mjeseci.

Podsjetimo, planirana zgrada pomorsko-putničkog terminala sastoji od dva zatvorena volumena odnosno dvije funkcionalne jedinice. Između njih je javni natkriveni otvoreni prostor s vrtom. Svojom postavom i geometrijom zgrada jasno odvaja lokalni brodski promet od prometa brodova na kružnim putovanjima.

– Izgradnjom zgrade terminala uredit će se međunarodni granični prijelaz prema Schengenskim uvjetima te radni prostor u kojem će biti objedinjene sve službe vezane za pomorski promet; lučka kapetanija, carina, policija, lučka uprava. Dio zgrade namijenjen domaćem pomorskom prometu omogućit će poboljšanje kvalitete usluge u linijskom prometu prema otocima gdje će biti uređene čekaonice za putnike opisuje Petrina.

Za izgradnju pomorsko-putničkog terminala osigurano je 55 posto potrebnog novca iz Europe. U teretnom dijelu Luke Šibenik planirana je obnova terminala Rogač, drvnog terminala, terminala Dobrika, uređenje lučkih cestovnih i željezničkih prometnica te spojne obale Dobrika-Rogač.

– U obnovu teretnog dijela Luke Šibenik bit će uložena 92 milijuna kuna. Taj novac potreban je za saniranje obalnih zidova, prometnica i kolosjeka, izgradnju jednog novog dijela luke s ro-ro rampom, budući u zadnjih 40 godina ništa nije uloženo u teretni dio infrastrukture u Šibeniku. Na taj način istočni dio grada dobit će novi vizualni identitet i funkcionalni oblik uz poštivanje najviših ekoloških standarda – najavljuje Petrina uz napomenu kako u pravilu ishodovanje svih potrebnih papira traje godinu dana, a toliko bi trebali trajali i radovi.

FOTO: Nino Milin

Pratite nas i na društvenim mrežama:

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.