Više

    Poznate cijene karata

    Od prvog dana rujna počinje renesansa autobusnog prijevoza u Šibeniku

     

    Konačni model novih autobusnih gradskih linija, zone i tarifni modeli, te prijedlozi za daljnji razvoj javnog gradskog prijevoza, predstavljeni su danas u Gradskoj knjižnici ‘Juraj Šižgorić’ u Šibeniku. Riječ je o prezentaciji konačnih rezultata ‘Studije organizacije i integracije javnog prijevoza u gradu Šibeniku’ koju je izradila konzultantska tvrtka Ernst&Young savjetovanje.

    – Nakon prve prezentacije samo pet autobusnih linija na užem području grada još se otvarao niz pitanja na koja ni mi tada nismo imali odgovore. Završetkom ove studije svi odgovori su tu. Gradskom parkingu, uz znanje koje su pokazali u pripremi ovog projekta, želim i malo sreće te im nemojte zamjeriti na uhodavanju od 1. rujna, ako prvih tjedan dana ne bude sve štimalo onako kako želimo. Vjerujem da će se već u prvih nekoliko mjeseci vidjeti drastično povećanje kvalitete usluge javnog gradskog prijevoza u Šibeniku – kazao je Danijel Mileta, zamjenik gradonačelnika Šibenika, dodajući da će prvi mjesec javni prijevoz putnika biti potpuno besplatan.

    Studija je, inače, naručena u okviru projekta ‘Integrirana mobilnost na području grada Šibenika – povećanje broja putnika u javnom gradskom prijevozu’ kojeg operativno provodi tvrtka Gradski parking u suradnji s Gradom Šibenikom kao partnerom.

    – Nadam se da će rezultat ove Studije biti lijepa priča kako je Grad Šibenik napokon dobio javni prijevoz kakav zaslužuje grad ove veličine. Naglasak smo stavili na kvalitetu javnog gradskog prijevoza, a budućnost njegovog razvoja i nadogradnje bit će na lokalnoj samoupravi. Potencijala za dugoročno održivu kvalitetnu javnu uslugu ima jako puno, jer ako vi na jednoj prometnici dnevno imate oko 20 tisuća automobila, to je oko 30 tisuća putnika na jednom koridoru – kazao je Mateo Uravić iz konzultantske tvrtke Ernst&Young savjetovanje.

    Od 1. rujna na području Šibenika počet će prometovati pet linija za uže područje grada sa Brodaricom i Zablaćem, a još osam redovitih i tri linije ‘na poziv’ pokrivat će cijelo administrativno područje Šibenika. U početku će polasci biti svakih 60 minuta, a s razvojem sustava javnog gradskog prijevoza planirano je da učestalost polazaka bude 20 do 30 minuta. Razvojem mreže planira se uvođenje linije 6 Rokići-Gat Vrulje i linije 7 Obala prvoboraca-Gat Vrulje, koja bi bila korak ka uvođenju pješačke zone duž šibenske rive.

    – Analizirali smo i postojeće stanje i svi znate da situacija generalno nije bajna i zato se krenulo sa cijelom ovom pričom. Prema postojećem stanju operativno vrijeme jednog autobusa je bilo samo četiri sata, što nije razina usluge koju treba grad Šibenik. Kada se priča o potencijalu mi smo došli do 2,8 milijuna putnika godišnje što možda zvuči puno u usporedbi s dosadašnji 400 do 600 tisuća, ali do toga se može doći uz konstantno unapređivanje i podizanje kvalitete usluge – kazao je Uravić, naglašavajući da niti jedan grad u Hrvatskoj nije napravio ovakav zahvat rekonstrukcije cijelog sustava javnog gradskog prijevoza.

    Više polazak, bolja protočnost linija i redovitost gradskih autobusa aduti su novog sustava javnog gradskog prijevoza, ali nije zanemariva ni konkurentna i pristupačna cijena, u kojoj će stalno morati sudjelovati i Grad Šibenik proračunskim novcem, a koje su niže od dosadašnjih.

    Tako će se jednokratnu kartu plaćati jedan euro u prvoj zoni, 1,5 eura u drugoj i dva eura u trećoj zoni. Karta kupljena kod vozača bit će za 50 centi skuplja. Postojat će mogućnost kupnje dnevne karte za 3,5, četiri ili šest eura, ovisno o zoni, kao i trodnevne karte za sedam, 10,5 ili 14 eura po zonama.

    Mjesečna građanska ili radnička karta bit će upola jeftinija od dosadašnje i plaćat će se 20 eura, za osnovce 5 eura, za studente i srednjoškolce 10, kolika će biti i cijena umirovljeničke mjesečne karte. Nadalje će se dnevna karta moći koristiti u kalendarskom danu kroz sve tri zone, kao i sve mjesečne karte, a sa svim kartama je dozvoljeno presjedanje.

    - Advertisment -

    NAJNOVIJE

    Održana velika akcija čišćenja mora i podmorja u...

    Prošloga se tjedna u ACI marini Vodice održala velika akcija čišćenja mora i podmorja. ACI d.d. već dugi niz godina potiče članove lokalnih zajednica...

    Bez struje u srijedu 24. travnja otok Murter,...

    U srijedu, 24. travnja od 9 do 12 sati bez električne energije bit će potrošači na području Tisnog, Ivinja, Jezera, Betine, Murtera, Pirovca, Pirovačkog...

    Deratizacija na području Općine Promina 24. i 25....

    Proljetna preventivna sustavna deratizacija Općine Promina bit će provedena u razdoblju od 24. do 25. travnja 2024. Deratizacija će se provesti parafinskim mamcima s...

    U utorak, 23. travnja bez struje cijeli zapad...

    Zbog planiranih radova na elektroenergetskom postrojenju, u utorak, 23. travnja od 9 do 10 sati bez električne energije bit će potrošači na području Tisnog,...

    NAJNOVIJE

    Održana velika akcija čišćenja mora i podmorja u ACI marini Vodice

    Prošloga se tjedna u ACI marini Vodice održala velika akcija čišćenja mora i podmorja. ACI d.d. već dugi niz godina potiče članove lokalnih zajednica...

    Bez struje u srijedu 24. travnja otok Murter, Tisno, Pirovac i okolica

    U srijedu, 24. travnja od 9 do 12 sati bez električne energije bit će potrošači na području Tisnog, Ivinja, Jezera, Betine, Murtera, Pirovca, Pirovačkog...

    Deratizacija na području Općine Promina 24. i 25. travnja

    Proljetna preventivna sustavna deratizacija Općine Promina bit će provedena u razdoblju od 24. do 25. travnja 2024. Deratizacija će se provesti parafinskim mamcima s...

    U utorak, 23. travnja bez struje cijeli zapad županije

    Zbog planiranih radova na elektroenergetskom postrojenju, u utorak, 23. travnja od 9 do 10 sati bez električne energije bit će potrošači na području Tisnog,...