Nakon rekonstrukcije i izgradnje čvora Meterize najizglednije je da će se pristupiti rekonstrukciji čvora Rokići koji iz godine u godinu postaje sve prometniji ulaz/izlaz iz grada s nemogućnošću izlaza u smjeru Zadra. Dinamika i raspored radova na Jadranskoj magistrali kroz Šibenik ovisit će o dogovoru Grada Šibenika i Hrvatskih cesta pa je moguće da se ulaz u Njivice ili pak križanje Jadranske magistrale i Ulice Velimira Škorpika s priključkom TLM-a pojave kao prioriteti. Rekonstrukcija u Rokićima je, usporedili se sa ova druga dva, financijski manje zahtjevan projekt, a stvorila bi sigurno križanje iz svih smjerova kretanja i skretanja. Kako je oko rješavanja tog prometnog problema bilo dosta rasprave i nesuglasja za vrijeme prošle gradske vlasti stručnjaci Građevinskog fakulteta pregledali su projekt koji je izradila tvrtka Donat iz Zadra, očitovali se o njemu i Hrvatskim cestama ponudili svoje rješenje.
Naime, Građevinski fakultet Sveučilišta u Zagrebu za Hrvatske ceste izradio je Prostorno-prometno-građevinsku studiju cestovne mreže državnog značenja na širem području grada Šibenika koju su u listopadu predstavili u Šibeniku. Njezin sastavni dio su, uz rješavanje problema prometne preopterećenosti Jadranske magistrale kroz Šibenik, rekonstrukcije svih značajnijih čvorišta.
Stručnjaci Građevinskog fakulteta zaključili su da projekt Donata iz Zadra, uz to što veliko neizgrađeno zemljište Rokića drage presijeca na četiri manja, ima još nedostataka. Kako su naveli u studiji tim projektom Put prvog šibenskog partizanskog odreda od kućnog broja 26 do 58 postaje slijepa ulica, onemogućava se pristup Mažuricama iz smjera Zadra u ulice Put prvog šibenskog partizanskog odreda, Pulsku i Mažurice, dok Put Dubrave uopće nije moguće priključiti na cestovnu mrežu.
U svom rješenju nude prostorno manji zahvat, a za priključak na južni kolnik buduće magistrale sa četiri trake koriste postojeću cestu u Rokićima. U toj je varijanti i priključak na Put prvog šibenskog partizanskog odreda jednostavniji, omogućen je nesmetan pristup Mažuricama, a u mrežu se spaja i Put Dubrave. Sjeverni, novi kolnik magistrale spaja se na Rokiće tzv. polutruba križanjem i potom denivelacijom prolazi ispod magistrale u Rokiće.