Odgovor im malo 'smrdi'

Hrvatska pošta uvijek je ‘u pravu’. Imaju odgovor na svaku pritužbu

Pratite nas i na društvenim mrežama:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Iz Hrvatske pošte su, nakon što je Šibenski portal pisao o nezadovoljstvu korisnika njihovih usluga u Šibeniku, poslali odgovore u kojima opravdavaju neuručivanje pošiljki na kućnom pragu i ostavljanje svih pošiljki u ulazu zgrade pored sandučića.

Na naše pitanje; zbog čega poštari sve češće ostavljaju obavijesti o prispijeću pošiljke u sandučiću i ne pokušavši dostaviti pošiljku primatelju u stan, iz Hrvatske pošte opravdavaju postupak člankom svog pravilnika.

– U slučaju da pošiljka svojim dimenzijama ne odgovara kućnom kovčežiću, poštari ostavljaju obavijest o prispijeću pošiljke. Pravilnikom o obavljanju univerzalne usluge, a koja se obavlja prema uvjetima propisanima Zakonom o poštanskim uslugama, propisana su odstupanja od uručenja pošiljki na adresi primatelja. Člankom 34. pravilnika između ostalog je propisano da se pod uručenjem poštanske pošiljke na kućnu adresu ili u prostore svake fizičke ili pravne osobe smatra ubacivanje obavijesti o prispijeću pošiljke u kućni kovčežić ili skupni kovčežić za pošiljke koje zbog svojih dimenzija ili oblika nije moguće ubaciti u kućni ili skupni kovčežić – napisali su iz Ureda za korporativne komunikacije Hrvatske pošte.

Iako je tako napisano u njihovom pravilniku svi znam i pamtimo vremena u kojima su poštari često kucali na vrata i donosili nam poštu u stan, a iz Hrvatske pošte i sami potvrđuju da pisana pravila nisu obvezujuća za poštare.

– To ne znači da se poštari strogo drže navedenog pravila. Dapače, velik broj kolega nosi pakete različitih dimenzija na adrese korisnika, a na to utječe količina pošiljki koju poštar taj dan treba dostaviti – dodaju iz Hrvatske pošte.

Da se zaključiti kako može i ovako i onako, a time je svaki postupak službenika Hrvatske pošte ‘pokriven’ i lako ga je opravdati. U konačnici, korisnik nikada nije u pravu.

I središnjice Hrvatske pošte također su nam potvrdili da su obavili provjeru pritužbe stanarke druge zgrade ‘Bermuda’ koja je fotografirala hrpu pošiljki ostavljenih u ulazu zgrade pored poštanskih sandučića i pitala se jesu li poštari možda u štrajku.

-Vezano uz prigovor korisnice na ostavljenu poštu u zgradi na adresi Stjepana Radića 54A, isti dan smo proveli kontrolu. Zbog velike količine pošiljki poštar ih je privremeno odložio na pult u haustoru i potom se vratio te ih uredno isporučio u poštanske kovčežiće korisnika. O cijeloj situaciji povratno smo obavijestili i korisnicu koja nam je uputila prigovor te nakon objašnjenja nije imala naknadnih pritužbi. Kontrolor je razgovarao i s predstavnikom stanara koji nije imao pritužbi na poštara niti na samu dostavu. Dapače, pohvalili su kolegu i urednu dostavu – tvrde iz Hrvatske pošte.

Nazvali smo jutros čitateljicu koja nam je poslala fotografiju i prijavila slučaj te poslala prigovor Hrvatskoj pošti i ona nam je potvrdila da je nitko iz Hrvatske pošte nije kontaktirao, niti su se javili drugom stanaru za kojeg zna da im je poslao prigovor na uslugu dostave pošte.

– Taj dan sam ja, po povratku s posla, naišla na desetak susjeda koji su u toj hrpi tražili svoju poštu i zamolila ih samo da moju ubace u sandučić. Je li se poštar ikad vratio ne mogu reći, ali susjedi su uzeli svaki svoju poštu i moju su ubacili u sandučić. Jedan susjed je fotografirao tu hrpu pisama i računa te Hrvatskoj pošti napisao podulji mail prigovora. Ni on, do danas, nije dobio nikakav odgovor – tvrdi nam čitateljica iz druge zgrade ‘Bermuda’.


Pratite nas i na društvenim mrežama:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.