Zahtjevi izvođača na Terraneu skromni, ali ipak ima iznimki

Pratite nas i na društvenim mrežama:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Iako zvijezde u svijetu show businessa znaju pretjerati u svojim zahtjevima, kada je u pitanju ovogodišnji Terraneo festival može se reći da su izvođači uglavnom skromni i da njihovi zahtjevi nisu ništa više od osnovnih potreba i želje da se osjećaju kao kod kuće. Ipak, ono gdje nitko nije pristao na kompromis je kvaliteta tehnike, razina produkcije i organizacije, da se ništa ne prepušta slučaju. Tako se sa sigurnošću može reći da će ovogodišnji Terraneo od 7. do 9. kolovoza publici prirediti pravi audio vizualni spektakl po svim svjetskim standardima!

Podugačak je popis zahtjeva koji su izvođači uputili Terraneo festivalu u okviru svojih rider i hospitality lista, a za vas smo odabrali najzanimljivije zahtjeve bendova.

Ove godine na Terraneu bit će velika potražnja za kokošjim jajima! Kao veliki ljubitelji jaja pokazali su se Calexico i Wu-Tang Clan. Budići da ovi bendovi zahtijevaju 13, odnosno 16 tvrdo kuhanih jaja. Wu-Tang Clan pored toga traži i četkice i pastu za zube, 5 upaljača,30 ručnika, ali i 11 boca francuskog šampanjca.

Šampanjac će se u litrama točiti i za Prodigy, čak 12 boca Moet šampanjca, a potrebna im je i jedna boca kisika, Kellogs Cornflakes Crunchy Nut žitarice, kao i dva sušila za kosu.

Azealia Banks i ostale zvijezde su dosta skromnije. Njoj je jedino potrebno osigurati Nivea Crème u plavoj plastičnoj boci i šiletricu Šibenika.

Ostali izvođači traže pretežno jednostavne stvari kao što su sok od cikle (Bosnian Rainbows), maslinovo ulje (Gang of Four), gume za žvakanje (Koan Sound), francuski baguette (Duncan Sheik), falafel (The Cribs), Snickers (Cloud Nothings), dva pokrivača (The Bots).

Ima i onih koji u šali traže 600 sarmi, 30 litara mlijeka i 10000 žireva (Krankšvester) ili pak ne traže ništa kao Mambo Kurt koji traže da se prema njima organizatori ponašaju kao prema normalnom rock bendu, znači ‘Loud and Dirty’.

Ipak jedan bend prednjači na listi neobičnosti svojih zahtjeva. My Bloody Valentine su, kada je njihov zvuk u pitanju, besokompromosni te inzistiraju na svirci od 120 decibela. Zbog toga su svi promotori na njihovoj turneji dužni imati čepiće za uši za svi posjetitelji koji se žele zaštititi od ‘buke’. Posebne upute dane su osiguranju u prvim redovima, koje čepiće mora imati kod sebe i, prema potrebi, podjeliti publici u prvim redovima, dok su organizatori obavezni imati poseban punkt s čepićima i natpise da su oni dostupni. Čepiće za uši, naravno, plaća organizator.


Pratite nas i na društvenim mrežama:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Komentiraj

komentara
Komentari objavljeni pod određenim korisničkim imenom nisu stav uredništva ili izdavača, pa ne snosimo nikakvu odgovornost za štetu trećoj osobi.