Ovog petka i subote učenici Gimnazije Antuna Vrančića odslušali su prvi modul edukacije u sklopu projekta razvoja komunikacijskih vještina pod nazivom ‘proGOVORi’, financiranog od Ministarstva znanosti i obrazovanja. Projekt izvodi Odjel za fonetiku Hrvatskog filološkog društva, a edukacija je organizirana u tri modula po dva dana tijekom pet tjedana.
Kroz mini-predavanja i radionice od kojih se moduli sastoje, u opuštenoj atmosferi, učenici će savladati osnove retoričke pripreme za medijske nastupe i pripreme video-materijala. Nakon toga, tijekom proljeća, slijedi samostalni rad snimanja i produkcije učeničkih video-materijala i izbor najuspješnijeg rada na završnoj priredbi. Projekt ‘proGOVORi’ potiče razvoj komunikacijskih vještina i medijske pismenosti i slijedi EU prioritete za razvoj transverzalnih, konkretno komunikacijskih vještina kod mladih.
Idejni začetnik projekta je Diana Tomić s Odsjeka za fonetiku Filozofskog fakulteta u Zagrebu, sveučilišna profesorica s dugim iskustvom u organizaciji i provedbi govorničkih škola, a koje su često pohađali i šibenski gimnazijalci. Glavna edukatorica u projektu je Ana Vlah, magistra edukacije govorništva i magistra hrvatskog jezika i književnosti, a koordinator projekta Danijela Grubišić, profesorica hrvatskog jezika i književnosti u Gimnaziji.
Ideja o školi komunikacijskih vještina svidjela se ravnatelju Gimnazije Josipu Paiću, koji je odobrio projekt i osigurao sve uvjete za izvedbu.
U projektu sudjeluje 35 učenika iz prvih, drugih i trećih razreda, a ovo iskustvo trebalo bi ih pripremiti na školu sutrašnjice, online edukaciju i aktivno sudjelovanje u kreiranju nastavnih sadržaja.